تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 17:05
218 بازدید
کد خبر : 188984

در شرایط سخت اقتصادی به همراهی دانشگاه‌ها نیاز بیشتری داریم

در شرایط سخت اقتصادی به همراهی دانشگاه‌ها نیاز بیشتری داریم

ایسنا/کرمانشاه معاون استانداری کرمانشاه گفت: در شرایطی که مردم با مشکلات اقتصادی مواجه‌اند، مسئولان برای چاره‌یابی و تسهیل امور به همراهی دانشگاه‌ها نیاز بیشتری دارند. حسین خوش اقبال در مراسم افتتاح مرکز مطالعات پدافند غیرعامل در دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به اهمیت دانشگاه‌ها برای نظام اسلامی تصریح کرد: از ابتدای انقلاب، دانشگاهیان در مبارزات و

در شرایط سخت اقتصادی به همراهی دانشگاه‌ها نیاز بیشتری داریم

ایسنا/کرمانشاه معاون استانداری کرمانشاه گفت: در شرایطی که مردم با مشکلات اقتصادی مواجه‌اند، مسئولان برای چاره‌یابی و تسهیل امور به همراهی دانشگاه‌ها نیاز بیشتری دارند.

حسین خوش اقبال در مراسم افتتاح مرکز مطالعات پدافند غیرعامل در دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به اهمیت دانشگاه‌ها برای نظام اسلامی تصریح کرد: از ابتدای انقلاب، دانشگاهیان در مبارزات و حمایت از امام راحل نقش داشته و پس از آن نیز در دوران ۴۲ ساله نظام اسلامی اگر در عرصه های علمی به نقطه افتخاری رسیده ایم به واسطه فعالیت دانشگاهیان بوده است.

وی با اینکه دانشگاه ها و دانشجویان جزو امین ترین نهادها نسبت به نظام اسلامی هستند تاکید کرد: از فرصت دانشگاه باید برای توسعه استان بهره برد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه تاکید کرد: اعتقاد داریم باید حداکثر استفاده را برای حل مسائل اجتماعی و اقتصادی از دانشگاه برده شود و ارتباطات نهادها و دستگاه‌ها با دانشگاه تقویت شود.

خوش اقبال با انتقاد از برخی تنگ نظری ها و اعمال سلایق در مواجهه با دانشگاه تاکید کرد: باید دیدگاه‌های بزرگان نظام اسلامی به ویژه مقام معظم رهبری درخصوص تعامل با دانشگاه را مد نظر قرار داد و از فرصت دانشجو و دانشگاه نهایت استفاده را برد.

خوش اقبال با بیان اینکه اختصاص اعتبار و حمایت از دانشگاه‌ها سرمایه گذاری برای استان محسوب می شود افزود: دستگاه ها و ادارات می توانند در چاره یابی برخی مسائل خود از توان علمی و تحقیقاتی دانشگاه ها بهره برداری کنند.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی که مردم با مشکلات اقتصادی مواجه هستند، مسئولان برای چاره یابی و تسهیل امور به همراهی دانشگاه ها نیاز بیشتری دارند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها