تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 17:41
165 بازدید
کد خبر : 183066

دستگیری قاتل در کمتر از ۴ روز

دستگیری قاتل در کمتر از ۴ روز

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی در استان فارس از دستگیری فردی که یک نفر را به قتل رسانده بود، ظرف مدت کمتر از ۴ روز خبرداد. سرهنگ محمد نیکبخت گفت: حدود ۴ روز قبل، فردی در یکی از محله‌های شهرستان ممسنی، با شلیک گلوله کارمند یکی از دوایر دولتی را به قتل رساند و متواری شد.

دستگیری قاتل در کمتر از ۴ روز

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی در استان فارس از دستگیری فردی که یک نفر را به قتل رسانده بود، ظرف مدت کمتر از ۴ روز خبرداد.

سرهنگ محمد نیکبخت گفت: حدود ۴ روز قبل، فردی در یکی از محله‌های شهرستان ممسنی، با شلیک گلوله کارمند یکی از دوایر دولتی را به قتل رساند و متواری شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، نیکبخت افزود: بلافاصله بعد از اعلام وقوع این حادثه موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و براساس بررسی‌ها، مسیر فرار متهم مشخص شد.

او با بیان اینکه ماموران پلیس رد قاتل را در یکی از استان‌های شمال شرق کشور پیدا کردند، گفت: برای ماموران پلیس مشخص شده بود که قاتل قصد خروج از کشور را دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی گفت: ماموران پلیس این شهرستان پس از اخذ نیابت قضائی به استان مورد نظر عزیمت و در یک عملیات ضربتی قاتل را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

نیکبخت با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ارتکاب قتل به دلیل اختلافات مالی و خانوادگی اقرار کرده است، گفت:  قاتل ۳۰ ساله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها