دفتر نمایندگی چابهار سازمان بازرسی کل کشور در دهه فجر با حضور مقامات کشوری و استانی افتتاح شد. به گزارش  ایسنا به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین درویشیان رییس این سازمان، استاندار سیستان و بلوچستان، رییس‌کل دادگستری و دادستان استان، دفتر نمایندگی چابهار سازمان بازرسی کل کشور افتتاح شد. درویشیان در

دفتر نمایندگی چابهار سازمان بازرسی کل کشور در دهه فجر با حضور مقامات کشوری و استانی افتتاح شد.

به گزارش  ایسنا به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین درویشیان رییس این سازمان، استاندار سیستان و بلوچستان، رییس‌کل دادگستری و دادستان استان، دفتر نمایندگی چابهار سازمان بازرسی کل کشور افتتاح شد.

درویشیان در این مراسم اظهار کرد: در آیین‌نامه قانون تشکیل سازمان بازرسی پیش‌بینی شده در شهرهایی که موردنیاز است دفتر نمایندگی بازرسی ایجاد شود و افتتاح دفتر چابهار نیز در همین راستا است.

عضو شورای‌عالی قوه‌قضاییه افزود: چابهار به لحاظ ویژگی‌های خاصی که از نظر اقتصادی و گردشگری دارد نیازمند توجه جدی است و به همین‌لحاظ مشمول این اقدام شده و با توجه به بعد مسافت حدود ۷۰۰ کیلومتری تا مرکز استان، راه‌اندازی این دفتر ضروری به نظر می‌رسد.

وی با تقدیر از مساعدت‌های استانداری سیستان و بلوچستان در راه‌اندازی این دفتر ادامه داد: از امروز همکاران ما از استان در این دفتر کار نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی، منطقه آزاد چابهار و سایر ارگان‌ها را بر عهده دارند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور افزود: هدف از بازرسی و نظارت، پیشگیری و اصلاح و کمک به دستگاه‌های اجرایی برای انجام ماموریتشان است و امیدواریم با توسعه بازرسی و نظارت، معضلات منطقه کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: اولویت دستگاه قضا، پیگیری ماموریت‌های اصلی دستگاه‌ها چه آنهایی که با سوءجریان مواجه شده و چه آن‌ها که باید انجام می‌شده و تاکنون نشده، است و در این مسیر، نگاه اصلاحی و کمک به دستگاه‌ها مدنظر است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور همچنین درباره واحدهای تولیدی بازدید شده در دومین روز سفر خود به سیستان و بلوچستان گفت: پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و اشتغال‌زایی در دست اجرا در بندر چابهار هر چه سریعتر باید تکمیل شود تا مردم به موقع از منفعت آنها بهره‌مند شوند.

درویشیان اظهار کرد: سرمایه‎‌گذاری‌ها و زیرساخت‌های ایجاد شده در بندر چابهار بی‌نظیر است لذا درخواست حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این بندر را داریم.

وی افزود: یکی از مشکلات پیش رو تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی است و باید مسوولان حساسیت بیشتری به تکمیل به موقع پروژه داشته باشند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: در این برهه از زمان می‌بایست از سرمایه‌گذاری‌های انجام شده توسط بخش خصوصی حمایت همه‌جانبه شود تا این موارد هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

خروج از نسخه موبایل