تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 11:45
148 بازدید
کد خبر : 182934

دیدار با خانواده دو شهید مسیحی

دیدار با خانواده دو شهید مسیحی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی گفت:بخش زیبایی از تاریخ دفاع مقدس مربوط به ایثارگری و از خودگذشتگی رزمندگان ارمنی و مسیحی است. به گزارش ایسنا، محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان‌غربی و مهدی فعال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح (علیه السلام) و آغاز سال جدید

دیدار با خانواده دو شهید مسیحی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی گفت:بخش زیبایی از تاریخ دفاع مقدس مربوط به ایثارگری و از خودگذشتگی رزمندگان ارمنی و مسیحی است.

به گزارش ایسنا، محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان‌غربی و مهدی فعال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح (علیه السلام) و آغاز سال جدید میلادی، با حضور در منزل شهیدان «سرگون آکویانس بالانجی» و  «قایجاق داوتیان» با خانواده این دو شهید مسیحی دیدار کرد.

استاندار آذربایجان غربی در این دیدارها با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیان کرد: پیروان اقوام و ادیان و مذاهب مختلف در کشور و استان، شهدای زیادی را تقدیم ساحت مقدس انقلاب اسلامی کرده‌اند.

معتمدیان افزود: به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان، امنیت پایدار در جای جای ایران اسلامی برقرار است و مردم ایران اسلامی به تمامی این شهدا که در راه دفاع از میهن و آرمان های نظام، جان خود را فدا کرده اند مدیون هستند.

وی صبر، شکیبایی، ایثار و فداکاری خانواه های معظم شهدا را ستود و گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه تک تک افراد جامعه و بویژه مسئولان است .

همچنین مهدی فعال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی در این دیدارها  با تبریک فرا رسیدن سال جدید میلادی و میلاد حضرت عیسی‌ گفت: بخش زیبایی از تاریخ دفاع مقدس مربوط به ایثارگری و از خودگذشتگی رزمندگان ارمنی و مسیحی است.

فعال یادآور شد: حضرت عیسی پیامبر صلح و رحمت است و به برکت آموزه‌های متعالی این حضرت امروز شاهد وحدت و مودت بین مسیحیان و مسلمانان در کشورمان هستیم.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها