تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 - 10:25
169 بازدید
کد خبر : 184751

راه‌های استان بوشهر پاکسازی و بازگشایی شدند

راه‌های استان بوشهر پاکسازی و بازگشایی شدند

ایسنا/بوشهر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: ۱۰ نقطه از راه‌های این استان که بر اثر ریزش کوه یا گل و لای ناشی از بارندگی در ۲۴ ساعت گذشته مسدود شده بودند، پاکسازی و بازگشایی شدند. سید حمیدرضا علم روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به‌دنبال بارندگی‌های اخیر ۱۰ نقطه

راه‌های استان بوشهر پاکسازی و بازگشایی شدند

ایسنا/بوشهر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: ۱۰ نقطه از راه‌های این استان که بر اثر ریزش کوه یا گل و لای ناشی از بارندگی در ۲۴ ساعت گذشته مسدود شده بودند، پاکسازی و بازگشایی شدند.

سید حمیدرضا علم روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به‌دنبال بارندگی‌های اخیر ۱۰ نقطه از راه‌های استان بیشتر شامل محورهای کوهستانی جم – سیراف، کنگان – عسلویه و کمربندی کنگان دچار ریزش یا سرازیر شدن گل ولای بر سطح محورهای ارتباطی شده بود که اکنون سطح این محورها با پاکسازی شده و رفت و آمد در جریان است.

وی اضافه کرد: محور ساحلی بوشهر-گناوه، برازجان-کنارتخته(محدوده چهارروستایی تا دهداران)، جم-شیراز، اهرم فراشبند و محورهای روستایی شهرستان دشتی(کردلان) همواره در زمان بارندگی دارای بیشترین آمار ریزش کوه و آبگرفتگی می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر تصریح کرد: در پی بارندگی شدید ۲۴ ساعت گذشته خسارت جانی و مالی گزارش نشده است.

علم یادآور شد: از روز چهارشنبه هفته گذشته بیش از ۳۰۰ نفر نیرو و ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری در حالت آماده باش کامل قرار داشته‌اند و همه مرخصی نیروها لغو شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها