تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - 16:23
189 بازدید
کد خبر : 191913

راه‌های روستایی البرز در حال بازگشایی است

راه‌های روستایی البرز در حال بازگشایی است

ایسنا/البرز معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز در پاسخ به چگونگی وضعیت راه‌های روستایی در مناطق کوهستانی استان گفت: این راه‌ها به ترتیب اولویت تردد در حال بازگشایی هستند و نگرانی در این خصوص وجود ندارد. مجتبی حاجیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر تردد در محورهای مواصلاتی

راه‌های روستایی البرز در حال بازگشایی است

ایسنا/البرز معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز در پاسخ به چگونگی وضعیت راه‌های روستایی در مناطق کوهستانی استان گفت: این راه‌ها به ترتیب اولویت تردد در حال بازگشایی هستند و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

مجتبی حاجیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر تردد در محورهای مواصلاتی البرز به صورت عادی در جریان است و هیچ مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد.

وی ادامه داد: بارش برف در محورهای کوهستانی البرز قطع شده و وضعیت به حالت عادی برگشته است.

وی با اشاره به وقوع بهمن در محور کرج – چالوس در ساعات اولیه امروز( ۱۹ بهمن) اظهار کرد: خوشبختانه این بهمن هیچگونه خسارت مالی و جانی در پی نداشت.

این مسئول اضافه کرد: با بازگشایی مسیر، تردد در محور کرج- چالوس به صورت عادی در جریان است.

حاجیان در پاسخ به چگونگی وضعیت راه‌های روستایی در مناطق کوهستانی استان گفت: این راه‌ها نیز به ترتیب اولویت تردد در حال بازگشایی هستند و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها