تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 16:01
177 بازدید
کد خبر : 183981

رتبه نخست کشوری ورزشکار باستانی‌کار اسدآبادی

رتبه نخست کشوری ورزشکار باستانی‌کار اسدآبادی

ایسنا/همدان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد از کسب رتبه نخست کشوری ورزشکار باستانی کار این شهرستان در رشته میل گیری سنگین خبر داد. علی جمور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: «جعفر نوری» ورزشکار ۲۳ ساله اسدآبادی در ورزش پهلوانی و زورخانه ای در فینال نخستین دوره مسابقات چندجانبه کشور به میزبانی شهرری در رشته میل

رتبه نخست کشوری ورزشکار باستانی‌کار اسدآبادی

ایسنا/همدان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد از کسب رتبه نخست کشوری ورزشکار باستانی کار این شهرستان در رشته میل گیری سنگین خبر داد.

علی جمور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: «جعفر نوری» ورزشکار ۲۳ ساله اسدآبادی در ورزش پهلوانی و زورخانه ای در فینال نخستین دوره مسابقات چندجانبه کشور به میزبانی شهرری در رشته میل گیری سنگین جام فجر حاج قاسم سلیمانی رتبه نخست کشور را به دست آورد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد تصریح کرد: شهرستان اسدآباد در رشته پهلوانی و زورخانه‌ای در استان همدان پیشتاز است و بسیاری از ورزشکاران این رشته حائز رتبه‌های بالایی در مسابقات استانی و کشوری بوده‌ و هستند.

وی با بیان اینکه ورزش باستانی جذابیت‌های زیادی برای پذیرش نسل جوان دارد که باید با راهکارهای مختلف به مردم معرفی شود، گفت: توسعه ورزش باستانی می‌تواند در ترویج بیشتر منش‌های اخلاقی در میان ورزشکاران اثرگذار باشد و فضای فعلی جامعه ورزش را به سمت اخلاق‌مداری و منش‌های پهلوانی سوق دهد.

جمور داشتن ابتکار و خلاقیت در زمینه جذب نوجوانان و جوانان به ورزش زورخانه‌ای با توجه به شرایط زندگی کنونی را یک ضرورت دانست و افزود: یکی از راهکارهای جذب جوانان و کاهش مشکلات فرهنگی جامعه، توسعه و نشر این رشته با ترغیب و توسعه آن با همت فعالان این عرصه و مسئولان است.

وی در ادامه از برگزاری نخستین سری مسابقات هفتگی شطرنج این شهرستان خبر داد و یادآور شد: به علت شیوع کرونا هیئت شطرنج شهرستان عملاً هیچ گونه فعالیتی نداشت که فعالیت های این هیئت با رعایت پروتکل های بهداشتی در زمینه کلاس های آموزشی و مسابقات به تازگی دوباره آغاز و روز گذشته نخستین سری مسابقات هفتگی شطرنج این شهرستان برگزار شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: این مسابقات اوپن با ۱۱ نفر شرکت کننده از جمله دو خانم به صورت پنج دور سوئیسی برگزار شد که در این مسابقه امید سفرآبادی فراهانی مقام اول، نیما مرادیان مقام دوم و سمیه محمودی مقام سوم را کسب کردند همچنین بانوی برتر این مسابقات مائده صفایی و نفر اول زیر ۱۴ سال محمدجواد سلیمانی معرفی شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها