تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 15:53
175 بازدید
کد خبر : 183909

رشد ۲ برابری تولید شمش در آلومینیوم المهدی هرمزگان

رشد ۲ برابری تولید شمش در آلومینیوم المهدی هرمزگان

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: از ابتدای امسال ۱۴۰ هزار تن شمش آلومینیوم در این کارخانه تولید شده است که در مدت مشابه پارسال رشد ۲ برابری داشته است. حمید مهتدی صبح امروز(۲۵ بهمن ماه) با بیان اینکه تولید شمش آلومینیوم در این شرکت از ابتدای سال تاکنون بیش از دو برابر شده است، افزود: از

رشد ۲ برابری تولید شمش در آلومینیوم المهدی هرمزگان

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: از ابتدای امسال ۱۴۰ هزار تن شمش آلومینیوم در این کارخانه تولید شده است که در مدت مشابه پارسال رشد ۲ برابری داشته است.

حمید مهتدی صبح امروز(۲۵ بهمن ماه) با بیان اینکه تولید شمش آلومینیوم در این شرکت از ابتدای سال تاکنون بیش از دو برابر شده است، افزود: از ابتدای امسال ۱۴۰ هزار تن شمش آلومینیوم در این کارخانه تولید شده است که در مدت مشابه پارسال رشد دو برابری داشته است.

وی با اشاره به اینکه تعمیر و راه اندازی دیگ‌های الکترولیز کارخانه به همت متخصصان بومی و انجام تعمیرات اساسی و تامین به موقع مواد اولیه را از مهم‌ترین عوامل این افزایش تولید است، اظهار کرد: یکی دیگر از دلایل این افزایش تولید، وارد مدار کردن بخش زیادی از دیگ‌های خارج از مدار در این شرکت بود

مهتدی ادامه داد: ظرفیت اسمی تولید شمش این کارخانه ۲۵۴ هزار تن شمش است که اکنون حدود ۷۰ درصد ظرفیت اسمی این کارخانه می‌شود.

مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون ۴۱۵ هزار تن مواد اولیه از کشورهای خارجی وارد کارخانه شده است و ۳۸ هزار تن شمش صادر شده است.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود تا پایان امسال بیش از ۱۸۰ هزار تن شمش آلومینیوم در شرکت آلومینیوم المهدی تولید شود، افزود: پارسال حدود ۸۸ هزار تن شمش آلومینیوم در این شرکت تولید شده و اکنون۳۴۰ دیگ الکترولیز در شرکت آلومینیوم المهدی فعال است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها