تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 17:33
189 بازدید
کد خبر : 182456

رشد ۳۵ درصدی ارزش معاملات بورس زنجانی‌ها

رشد ۳۵ درصدی ارزش معاملات بورس زنجانی‌ها

ایسنا/زنجان مدیر بورس منطقه‌ای زنجان گفت: ارزش معاملات این منطقه در هفته گذشته نسبت به هفته ماقبل، ۳۵ درصد رشد داشت. اصغر نجفی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (۲۷ آذر تا اول دی) با بیان اینکه ارزش معاملات این منطقه در هفته گذشته نسبت به هفته ماقبل، ۳۵

رشد ۳۵ درصدی ارزش معاملات بورس زنجانی‌ها

ایسنا/زنجان مدیر بورس منطقه‌ای زنجان گفت: ارزش معاملات این منطقه در هفته گذشته نسبت به هفته ماقبل، ۳۵ درصد رشد داشت.

اصغر نجفی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (۲۷ آذر تا اول دی) با بیان اینکه ارزش معاملات این منطقه در هفته گذشته نسبت به هفته ماقبل، ۳۵ درصد رشد داشت، اظهار کرد: در مجموع ۹۲ میلیون و ۸۰۲ هزار و ۷۲ سهم و حق تقدم سهام در بورس منطقه زنجان، داد و ستد شد و مجموع ارزش معاملات هفته گذشته به بیش از ۷۹۸ میلیارد و ۷۳۸ میلیون و ۶۰۱ هزار ریال رسید.

وی افزود: ارزش سهام خریداری‌ شده طی این مدت بیش از ۵۲۹ میلیارد و ۸۳ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال و ارزش سهام فروخته‌ شده نیز بیش از ۲۶۹ میلیارد و ۶۵۵ میلیون و ۳۵۱ هزار ریال بود.

این مسئول با بیان اینکه ۶۶ درصد معاملات این منطقه در هفته گذشته به خرید و ۳۴ درصد نیز به فروش سهام اختصاص داشت، ادامه داد: این معاملات توسط ۲۵ کارگزار دارای استیشن معاملاتی (ایستگاه یا هسته مرکزی معاملات) بورس منطقه‌ای زنجان انجام شده است.

مدیر بورس منطقه‌ای زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در هفته ماقبل (۲۰ تا ۲۴ آذر) در این مدت در مجموع ۹۴ میلیون و ۱۰۹ هزار و ۸۵۸ سهم و حق تقدم سهام به ارزش بیش از ۵۹۰ میلیارد و ۳۸۳ میلیون و ۵۴۸ هزار ریال در این منطقه، داد و ستد شده بود.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها