تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 17:18
164 بازدید
کد خبر : 184313

رفتار مردم در جامعه، کرونا را مدیریت می کند

رفتار مردم در جامعه، کرونا را مدیریت می کند

ایسنا/اصفهان مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان با بیان اینکه هر بار عادی انگاری در جامعه تغییر کرد، وضعیت ویروس کرونا هم متفاوت شد، گفت: واقعیت این است که رفتار مردم در جامعه ویروس کرونا را مدیریت می کند و زمانی که عادی انگاری در جامعه بیشتر شود تغییر رنگ به وجود می آید. حسن ذبیحی

رفتار مردم در جامعه، کرونا را مدیریت می کند

ایسنا/اصفهان مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان با بیان اینکه هر بار عادی انگاری در جامعه تغییر کرد، وضعیت ویروس کرونا هم متفاوت شد، گفت: واقعیت این است که رفتار مردم در جامعه ویروس کرونا را مدیریت می کند و زمانی که عادی انگاری در جامعه بیشتر شود تغییر رنگ به وجود می آید.

حسن ذبیحی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پس از یک هفته که وضعیت شهرستان اردستان از نظر شیوع کرونا نارنجی شده بود، مجدد با اعلام وزارت بهداشت و درمان وضعیت به رنگ زرد تغییر کرد.

وی افزود: از مردم عاجزانه درخواست می کنیم با تغییر وضعیت کرونایی از نارنجی به زرد تصور اشتباه نکنند که این شرایط پایدار است، مردم به وضعیت زرد کرونایی دل خوش نکنند.

به وضعیت زرد کرونایی دل خوش نکنید

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان با بیان اینکه هر بار عادی انگاری در جامعه تغییر کرد، وضعیت ویروس کرونا هم متفاوت شد، گفت: واقعیت این است که رفتار مردم در جامعه ویروس کرونا را مدیریت می کند و زمانی که عادی انگاری در جامعه بیشتر شود تغییر رنگ به وجود می آید.

ذبیحی تاکید کرد: رفتار مردم باعث تغییر رنگ میزان شیوع ویروس کرونا در جامعه می شود. ویروس کرونا با هیچ کس شوخی ندارد و اگر این هفته بار دیگر رنگ کرونای اردستان زرد شد، تنها مدیریت مردم بوده است که انتظار داریم تداوم داشته باشد.

اردستان رتبه برتر استان در طرح حافظان سلامت شهید سلیمانی

وی با بیان اینکه شهرستان اردستان در اجرای طرح حافظان سلامت شهید سلیمانی رتبه برتر استان را کسب کرده است، تصریح کرد: تاکنون در اجرای این طرح بیش از ۹۸ درصد شهروندان شهرستان غربالگری شده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان با بیان اینکه دورهمی های شبانه بیشترین آمار مبتلایان به کرونا را نشان می دهد، گفت: تاکید داریم مردم همچنان از دورهمی های شبانه، تجمع در آرامستان ها و مراکز عمومی مانند بازار روز پرهیز و آگاهانه عمل کنند. مردم فکر نکنند افرادی که بی علامت هستند کرونا ندارند.

وی افزود: حدود ۴۰ درصد از انتشار ویروس کرونا در جامعه از طریق افراد بدون علامت است که همین امر ضرورت اجتناب از حضور در اجتماعات و دورهمی‌ها را گوشزد می‌کند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها