تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 17:53
186 بازدید
کد خبر : 189317

رقابت ۶ ایده برتر طراحی اپلیکیشن موبایل در «رویداد استارت آپ» استان سمنان

رقابت ۶ ایده برتر طراحی اپلیکیشن موبایل در «رویداد استارت آپ» استان سمنان

ایسنا/سمنان معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان از رقابت ۶ ایده برتر طراحی اپلیکیشن موبایل در رویداد استارتاپی استان سمنان در راستای شتابدهی رویدادهای کسب و کار جوانان خبر داد و گفت: این رویداد مهم شتابی ۲۵ بهمن ماه و به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می شود. علی منصفی راد در گفت و گو با ایسنا

رقابت ۶ ایده برتر طراحی اپلیکیشن موبایل در «رویداد استارت آپ» استان سمنان

ایسنا/سمنان معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان از رقابت ۶ ایده برتر طراحی اپلیکیشن موبایل در رویداد استارتاپی استان سمنان در راستای شتابدهی رویدادهای کسب و کار جوانان خبر داد و گفت: این رویداد مهم شتابی ۲۵ بهمن ماه و به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می شود.

علی منصفی راد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در همین راستا تا کنون دو پیش رویداد شتابی به همت مرکز نوآوری جهاددانشگاهی استان سمنان برگزار شده و ۲۵ ایده در حوزه های سلامت و فناوری پزشکی، تجارت الکترونیک، گردشگری و مشاغل خانگی برای راهیابی به رویداد اصلی به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در پیش رویداد اول که چهارم بهمن ماه برگزار شد، ۱۳ ایده به رقابت پرداختند که بعد از داوری و کسب امتیازات اولیه، ۳ ایده منتخب شد و به رویداد اصلی طراحی اپلیکیشن موبایل راه یافت.

معاون آموزش جهاددانشگاهی استان سمنان اظهار داشت: در پیش رویداد دوم نیز که در تاریخ ۱۵ بهمن ماه برگزار شد،۱۳ ایده ارائه و نهایتاً ۳ ایده پس از داوری، منتخب اعلام شد و به رویداد اصلی راه یافت.

منصفی راد اضافه کرد: رویداد اصلی شتابی(استارتاپی) طراحی اپلیکیشن موبایل، ۲۵ بهمن ماه در حوزه های سلامت و فناوری پزشکی، تجارت الکترونیک، گردشگری و مشاغل خانگی و به همت مرکز نوآوری جهاددانشگاهی و اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و به صورت مجازی و از طریق سامانه آموزش آنلاین جهاددانشگاهی(امجد) برگزار می شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها