تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 17:23
163 بازدید
کد خبر : 182368

رونمایی از مستند زندگی جانبازان

رونمایی از مستند زندگی جانبازان

مراسم رونمایی از مستند زندگی جانبازان و تقدیر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران عصر روز گذشته با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد. به گزارش ایسنا، مراسم اختتامیه بیست و چهارمین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی جانبازان

رونمایی از مستند زندگی جانبازان

مراسم رونمایی از مستند زندگی جانبازان و تقدیر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران عصر روز گذشته با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مراسم اختتامیه بیست و چهارمین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی جانبازان و رونمایی از مستندهای ساخته شده از زندگی جانبازان در باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان ایثار برگزار شد.
در این مراسم با حضور مهندس سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و حمید علی صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از برگزیدگان بیست و چهارمین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی جانبازان و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا تقدیر شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها