تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 16:55
63 بازدید
کد خبر : 187713

رژه خودروها و موتورسیکلت ها در همدان آغاز شد

رژه خودروها و موتورسیکلت ها در همدان آغاز شد

ایسنا/همدان حرکت نمادین خودروها و موتورسیکلت ها در معابر عمومی همزمان با سراسر کشور در سطح شهرستان های همدان به مناسبت روز ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی راس ساعت ۱۰ آغاز شد. با توجه به دستورالعمل های صادره از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا، امسال نحوه راهپیمایی

رژه خودروها و موتورسیکلت ها در همدان آغاز شد

ایسنا/همدان حرکت نمادین خودروها و موتورسیکلت ها در معابر عمومی همزمان با سراسر کشور در سطح شهرستان های همدان به مناسبت روز ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی راس ساعت ۱۰ آغاز شد.

با توجه به دستورالعمل های صادره از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا، امسال نحوه راهپیمایی به صورت حرکت موتورسیکلت ها و خودرویی است.

شروع مسیر مراسم حرکت خودروها در شهر همدان از میدان بعثت به سمت میدان جهاد، میدان آرامگاه، بلوار خواجه رشید از روی پل به سمت بلوار کاشانی و در انتها میدان امامزاده عبدالله(ع) خواهد بود.

همچنین مسیر دیگری از میدان آرامگاه به سمت میدان حضرت امام(ره) همدان برای اجرای حرکت نمادین موتورسواران در نظر گرفته شده است.

در ضمن مسیر حرکت دوچرخه سواران در روز ۲۲ بهمن از میدان هگمتانه به سمت میدان حضرت امام(ره) شهر همدان لحاظ شده است.

در پایان نیز سردار محمدحسین سپهر، جانشین بسیج مستضعین سخنران مراسم روز ۲۲ بهمن‌ماه در شهر همدان خواهد بود  مراسم سخنرانی از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران انعکاس داده می‌شود.

به گزارش ایسنا، صدای سخنران ۲۲ بهمن در شهر همدان در پیاده‌راه‌های بوعلی و اکباتان نیز پخش می‌شود در ضمن در مراکز شهرستان‌های استان نیز ائمه جمعه سخنران مراسم هستند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها