تاریخ انتشار : یکشنبه 26 دی 1400 - 12:06
145 بازدید
کد خبر : 192914

زنان قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی در بحث تمدن سازی هستند

زنان قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی در بحث تمدن سازی هستند

ایسنا/کرمان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان تاکید کرد: زنان قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی در بحث تمدن سازی هستند. رحمان جلالی صبح امروز ۲۰ دی ماه در جلسه کارگروه مشترک زنان و خانواده و کمیته بانوان دهه فجر گفت: برنامه های بانوان در دهه فجر پرمحتوا طراحی و اجرا شود. وی از تغییر

زنان قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی در بحث تمدن سازی هستند

ایسنا/کرمان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان تاکید کرد: زنان قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی در بحث تمدن سازی هستند.

رحمان جلالی صبح امروز ۲۰ دی ماه در جلسه کارگروه مشترک زنان و خانواده و کمیته بانوان دهه فجر گفت: برنامه های بانوان در دهه فجر پرمحتوا طراحی و اجرا شود.
وی از تغییر شیوه های جنگ سخن به میان آورد و اظهار کرد: جنگ های نظامی به سمت جنگ شناختی و ادراکی رفته است و اکنون دشمن روی نطام باورها کار می کند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با بیان اینکه گام دوم انقلاب نقشه راه رسیدن به تمدن نوین اسلامی را دنبال می کند و در ادامه محور خانواده ها را زن دانست و بیان کرد: محور تمدن ها زن و خانواده است لذا باید در حوزه تحکیم خانواده ها بیشتر کار کنیم.
وی بیان کرد: مساله زن مساله راهبردی و زنان قدرت استراتژیک هستند زیرا زن قرار است تمدن ساز شود.
جلالی شیوه های تربیتی را ۱۲ شیوه دانست و بیان کرد: الگو سازی یکی از روش های تربیتی است، در این راستا باید به ابعاد گوناگون زندگی حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها پرداخته شود.
وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی به دنبال آدم سازی بود و نگاه به زن یک قدرت راهبردی است.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان خطاب به فعالین حوزه زنان گفت: به روزترین جریانات علیه زنان را بشناسید و راهکارهای مقابله با آن را ارائه دهید همچنین محتوای با کیفیت تولید و منتشر کنید.
وی افزود: متاسفانه بلد نیستیم کار قرارگاهی انجام دهیم و بدانید اگر کارها را تیمی انجام دهید، موفق‌تر خواهید بود.
وی در ادامه گریزی به موضوع جوان سازی جمعیت زد و گفت: مشکل جمعیت گره ذهنی است و برای اغنا باید کار کنیم.
وی تاکید کرد: نظام مسائل زنان استخراج و راهکارهای برای حل آنها پیشنهاد دهید.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان توصیه کرد: دهه فجر امسال، دهه فجر خاصی است و برنامه های این ایام در راستای مقابله با جنگ ادراکی باشد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها