تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1400 - 18:23
151 بازدید
کد خبر : 190789

سجاد مشایخی پنجره سوم کاپ آسیا را از دست داد

سجاد مشایخی پنجره سوم کاپ آسیا را از دست داد

گارد راس تیم ملی بسکتبال گفت: مصاف با قدرت‌های برتر جهان در المپیک محک بسیار خوبی برای بسکتبال ایران است. به گزارش ایسنا، سجاد مشایخی در حاشیه تمرین تیم ملی بسکتبال در آستانه اعزام به پنجره سوم مقدماتی کاپ آسیا در قطر، گفت: بعد از بازی با شیمیدر دچار التهاب آشیل شدم. یک هفته استراحت

سجاد مشایخی پنجره سوم کاپ آسیا را از دست داد

گارد راس تیم ملی بسکتبال گفت: مصاف با قدرت‌های برتر جهان در المپیک محک بسیار خوبی برای بسکتبال ایران است.

به گزارش ایسنا، سجاد مشایخی در حاشیه تمرین تیم ملی بسکتبال در آستانه اعزام به پنجره سوم مقدماتی کاپ آسیا در قطر، گفت: بعد از بازی با شیمیدر دچار التهاب آشیل شدم. یک هفته استراحت کردم بعد شاهین طبع به من گفت که بیایم و در اردو بمانم. با دکتر صحبت کردم و از اول هفته فیزیوتراپی شروع شده و باید ۵ یا ۶ روز دیگر مراحل درمان را ادامه بدهم چرا که آشیل ناحیه حساسی است و باید مراقبت زیادی داشته باشم. رقابت‌های المپیک برای من خیلی مهم است و اصلا دوست ندارم اتفاقی بیفتد که المپیک را از دست بدهم.

وی درباره احتمال غیبت در رقابت‌های پنجره سوم مقدماتی کاپ آسیا گفت: دوست دارم در خدمت تیم ملی باشم اما در صورت تشخیص کادر فنی ممکن است که نتوانم تیم ملی را در این رقابت‌ها همراهی کنم. کار سختی در پیش است اما بچه‌های دیگر هستند و توانایی بالایی دارند. بهنام از ناحیه مچ پا مصدوم است و من هم که دچار مشکل هستم اما امیدوارم تیم ملی نتایج خوبی را کسب کنم.

گارد راس تیم ملی بسکتبال درباره هم‌گروهی با آمریکا و فرانسه در المپیک توکیو گفت: خوش شانسی بزرگ این است که ایران جزو تاپ‌ترین تیم‌ها است. نمی‌شود گفت در گروه سختی هستیم چرا که همه تیم‌ها جزو قدرت‌های جهان هستند. همین که با آمریکا و فرانسه می‌توانیم مصاف کنیم محک بزرگی برای ماست و شانس بزرگی است که می‌توانیم با تیم‌های اول و سوم جهان دیدار داشته باشیم. خیلی از تیم‌های بزرگ هنوز سهمیه نگرفته‌اند و آرزویشان این است جای ایران باشند. تیم‌هایی مثل چین و صربستان با سرمایه گذاری زیاد هنوز نتوانسته‌ند سهمیه المپیک بگیرند.

مشایخی در پایان گفت: برای حضور در المپیک و مصاف با برترین تیم‌های جهان باید آماده سازی خوبی داشته باشیم تا به موفقیت برسیم.

پنجره سوم دیدارهای انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱ از ۳۰ بهمن تا سوم اسفند برگزار می‌شود و تیم ملی بسکتبال ایران در این پنجره با تیم‌های عربستان سعودی و قطر بازی خواهد کرد. تیم ملی بسکتبال در پنجره دوم کاپ آسیا برابر عربستان به پیروزی رسید و مقابل سوریه شکست خورد

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها