تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 17:36
154 بازدید
کد خبر : 188003

سردار سلیمانی دایره المعارف انسان متعالی است

سردار سلیمانی دایره المعارف انسان متعالی است

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: در طول مسیر خدمت، ممکن است مشکلات و یا نارسایی‌های سهوی پیش بیاید، لذا هر کجا که روحانیون این احساس را داشتند تذکرات لازم را بدهند. «حسن بهرام‌نیا» در گردهمایی روحانیون تبلیغی با عنوان «تبلیغ گفتمان ساز» در آستانه‌ی دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: جبهه استکبار در به شهادت رساندن

سردار سلیمانی دایره المعارف انسان متعالی است

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: در طول مسیر خدمت، ممکن است مشکلات و یا نارسایی‌های سهوی پیش بیاید، لذا هر کجا که روحانیون این احساس را داشتند تذکرات لازم را بدهند.

«حسن بهرام‌نیا» در گردهمایی روحانیون تبلیغی با عنوان «تبلیغ گفتمان ساز» در آستانه‌ی دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: جبهه استکبار در به شهادت رساندن سردار سلیمانی دچار اشتباه محاسباتی شد زیرا تصور نمی‌کرد با شهادت وی، مقاومت به گفتمان تبدیل شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه نه تنها حضور شهید سلیمانی موجب وحشت جبهه استکبار بود بلکه پس از شهادت ایشان نیز جبهه استکبار را دچار اضمحلال گردید، افزود: شهید سلیمانی نه تنها فاتح میدان‌های نبرد بلکه فاتح قلب‌ها نیز شد.

وی، سردارسلیمانی را دایره المعارف یک انسان متعالی عنوان کرد و افزود: اهل معنویت و اخلاص، به شدت انقلابی، شجاع و با تدبیر، پرکار، فداکار و نوع دوست، اهل درایت، تربیت یافته مکتب امام(ره)،  مراقب حدود شرعی، تبلور ارزش های ایرانی، عاشق شهادت، شهید پیروز و قهرمان شکست استکبار دوازده ویژگی شهید سلیمانی از نگاه مقام معظم رهبری هستند.

استاندار ایلام روحانیون را از دیدگاه امام خمینی (ره)، پرچمدار جبهه انقلاب عنوان کرد که وظایف دینی، سیاسی و اجتماعی را در جامعه برعهده دارند، خاطر نشان کرد: این روحانیت بود که تبعید، زندان، شهادت و دشواری‌های دیگر را به جان خرید تا توانست با کمک مردم، انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند. همچنین در اوایل انقلاب برخی تلاش کردند تا دین را از سیاست جدا و روحانیت را از انقلاب و مردم دور کند اما هوشیاری امام راحل مانع از این دسیسه شد.

استاندار ایلام یادآوری کرد: ما مسئولین با نصب العین قرار دادن فرمایش حضرت امام باید از روحانیون به عنوان هادیان دین، دنیا و آخرت خود بهره بگیریم.

بهرام نیا، روحانیون را محل رجوع مردم دانست و تصریح کرد: در طول مسیر خدمت، ممکن است مشکلات و یا نارسایی‌های سهوی پیش بیاید، لذا هر کجا که روحانیون این احساس را داشتند تذکرات لازم را بدهند.

وی، شرایط امروز جامعه را بسیار متفاوت‌تر از گذشته دانست و خاطرنشان کرد: در زمینه آسیب‌های اجتماعی، نیازمند همراهی و همفکری روحانیون و اقشار مذهبی جامعه هستیم.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها