تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 - 11:02
157 بازدید
کد خبر : 184815

سردار سلیمانی نسبت به ولایت سر از پا نمی شناخت

سردار سلیمانی نسبت به ولایت سر از پا نمی شناخت

ایسنا/مازندران مشاور عالی فرهنگی سپاه قدس تاکید کرد: سردار سلیمانی نسبت به ولایت سر از پا نمی شناخت. حجت الاسلام اسماعیل سعادت نژاد در یادواره سرداران، امیران و ۴۷۰ شهید شهرستان نوشهر که در مصلی امام خمینی این شهرستان با حضور آحاد مردم و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، با بیان اینکه پیام

سردار سلیمانی نسبت به ولایت سر از پا نمی شناخت

ایسنا/مازندران مشاور عالی فرهنگی سپاه قدس تاکید کرد: سردار سلیمانی نسبت به ولایت سر از پا نمی شناخت.

حجت الاسلام اسماعیل سعادت نژاد در یادواره سرداران، امیران و ۴۷۰ شهید شهرستان نوشهر که در مصلی امام خمینی این شهرستان با حضور آحاد مردم و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، با بیان اینکه پیام و مکتب حاج قاسم سلیمانی مهم است و باید از آن سخن گفت، اظهار کرد: با توجه به رفاقت ۴۰ ساله با این شهید بزرگوار و شناختی از ایشان پیدا کردم باید گفت سردار سلیمانی نسبت به ولایت سر از پا نمی شناخت.

وی افزود: حاج قاسم همواره با تاسی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص عاقبت بخیری همواره این موضوع را مد نظر داشت و ارادت قلبی به رهبری را نشانه عاقبت بخیری می دانست.

مشاور عالی فرهنگی سپاه قدس با اشاره به اینکه سردار سلیمانی همواره بر این تاکید داشت که باید به دور از هرگونه اختلاف، خیمه ولایت را رها نکرد، گفت:  دشمن به فکر آتش زدن این خیمه است بنابراین چه شیعه و چه سنی نباید این خیمه را رها کنند.

سعادت نژاد ادامه داد: بنابر تاکیدات حاج قاسم، همه باید دور این خیمه یعنی خیمه ولایت باشند و اگر غیر از این باشد اسلام و کشور آسیب می بیند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی خود را کنار ولایت می دید به زوایای دیگر خصوصیات اخلاقی سردار اشاره کرد و گفت: با همه گرفتاری و مشغله هایی که داشت هیچ گاه ملاقات با خانواده شهدا را ترک نمی کرد و آنرا در اولویت قرار می داد همچنین نسبت به شهدا ارادت ویژه داشت.

مشاور عالی فرهنگی سپاه قدس تصریح کرد: حاج قاسم میثاق خون با ولایت و امامت بسته بود.

به گزارش ایسنا، این مراسم با مداحی حاج میثم احمدی پور و روایت گری شیخ روح الله ترابی نسب رزمنده مدافع حرم ادامه یافت . همچنین پیکر پاک و مطهر یکی از شهدای گمنام مهمان ویژه این مراسم بود که مردم ولایت مدار نوشهر در میان حزن و اندوه با این شهید وداع گفتند و شام غریب به جای آوردند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها