تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 - 16:08
206 بازدید
کد خبر : 187156

سردار سلیمانی نمونه بارز یک مجاهد متدین بود

سردار سلیمانی نمونه بارز یک مجاهد متدین بود

ایسنا/آذربایجان غربی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اثبات کرد در عین جهاد می‌توان دیندار و با خدا نیز بود. حجت الاسلام علی متین در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز یک انسان کامل در دوران

سردار سلیمانی نمونه بارز یک مجاهد متدین بود

ایسنا/آذربایجان غربی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اثبات کرد در عین جهاد می‌توان دیندار و با خدا نیز بود.

حجت الاسلام علی متین در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز یک انسان کامل در دوران معاصر است، به طوری که ضمن اینکه مرد جهاد و عرصه سیاست بود، بلکه فردی متدین نیز بود.

وی توکل به خداوند متعال، ولایتمداری، توانایی مدیریت بحران و نخبه نظامی را از جمله ویژگی‌هایی برشمرد که در وصف سردار سلیمانی به کار گرفته می‌شود و در ادامه افزود: این بزرگمرد ضمن اینکه مرد جهاد، میدان جنگ و رزم بود، فردی اجتماعی، مردم‌دار بوده و با خداوند متعال انس و الفت عمیقی نیز داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: همین ویژگی‌های برجسته باعث شد که مورد عنایت خداوند متعال قرار گرفته و در قلب ملت‌های آزاده و ستم‌کشیده جای بگیرد.

این مسئول با بیان اینکه شهرت به تنهایی به فرد عزت نمی‌دهد، اضافه کرد: افراد زیادی در عرصه‌های مختلف به شهرت‌ ملی، منطقه‌ای و حتی جهانی دست یافته‌اند ولی لزوما این شناخته شدن به محبوبیت آنها منجر نشده است، حال آنکه سردار سلیمانی ضمن اینکه فردی شاخص و ممتاز بود و دوست و دشمن او را می‌شناختند، محبوب قبول مسلمانان نیز بود .

حجت الاسلام متین با بیان اینکه، در هر زمانی و مکانی و در بین هر قومی افرادی با شاخصه های ممتاز آن خطه وجود دارد که مردم آنها را قهرمان خود می‌دانند، گفت: در
در ایران اسلامی و جهان اسلام نیز طی چند دهه گذشته این عنوان زیبنده سردار سلیمانی شد چرا که امنیت را به جهان اسلام البته با تقدیم کردن جان خود هدیه داد.
منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها