تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - 17:19
157 بازدید
کد خبر : 192306

سرعت “قطار” کرمانشاه سال آینده به ۱۱۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد

سرعت “قطار” کرمانشاه سال آینده به ۱۱۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد

ایسنا/کرمانشاه معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: با اتمام جوشکاری‌ها، سرعت قطار کرمانشاه سال آینده به حداکثر ۱۱۰ کیلومتر در ساعت می رسد. مهرداد سالاری در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه هنوز سرعت قطار در مسیر ملایر-کرمانشاه به حد ایده آل خود نرسیده، گفت: در حال حاضر بخشی از جوشکاری های مسیر باقی مانده

سرعت "قطار" کرمانشاه سال آینده به 110 کیلومتر در ساعت می‌رسد

ایسنا/کرمانشاه معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: با اتمام جوشکاری‌ها، سرعت قطار کرمانشاه سال آینده به حداکثر ۱۱۰ کیلومتر در ساعت می رسد.

مهرداد سالاری در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه هنوز سرعت قطار در مسیر ملایر-کرمانشاه به حد ایده آل خود نرسیده، گفت: در حال حاضر بخشی از جوشکاری های مسیر باقی مانده که سال آینده به اتمام می رسد.

وی افزود: سرعت قطار تابع چند آیتم است که یکی از آنها اتمام کامل جوشکاری های مسیر است که تاکنون سه چهارم این جوشکاری ها انجام شده است.

سالاری تصریح کرد: یک چهارم کار باقی در این مسیر هم تا سال آینده به اتمام می رسد و پس از آن سرعت قطار در این مسیر به حد ایده آل خود می رسد.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه یادآور شد: حداکثر سرعت قطار در مسیر ملایر-کرمانشاه با اتمام جوشکاری ها به ۱۱۰ کیلومتر در ساعت خواهد رسید.

سالاری خاطرنشان کرد: اوایل بهره برداری از مسیر راه آهن ملایر-کرمانشاه، سرعت قطار در برخی قسمت ها بعضا تا زیر ۴۰ کیلومتر بود که با جوشکاری های انجام شده در سال گذشته و امسال سرعت در این مسیر تا حد قابل قبولی افزایش یافته است.

وی درخصوص تاخیر در اجرای جوشکاری های مسیر هم گفت: این تاخیر به این علت است که باید مسیر زیر بار تردد قرار گرفته و تغییر شکل داده و به اصطلاح زمانی که خط شکل کامل خود را پیدا کرد، جوشکاری های تکمیل کننده انجام می شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها