تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 11:23
179 بازدید
کد خبر : 185011

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی کردستان منصوب شد

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی کردستان منصوب شد

ایسنا/کردستان وزیر بهداشت در حکمی دکتر فریدون عبدالملکی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کردستان را به سمت سرپرست این دانشگاه منصوب کرد. در متن این حکم آمده است: جناب آقای دکتر فریدون عبدالملکی عضو هیات علمی  محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی کردستان منصوب شد

ایسنا/کردستان وزیر بهداشت در حکمی دکتر فریدون عبدالملکی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کردستان را به سمت سرپرست این دانشگاه منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای دکتر فریدون عبدالملکی
عضو هیات علمی  محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان
خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق  علمی و اجرایی  ارزنده  جنابعالی، به موجب این ابلاغ  به‌عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان»  منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام‌ وظیفه نمایید.

امید است  با اتکال به خداوند متعال ، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور با استفاده از  نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها