تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 16:58
154 بازدید
کد خبر : 184093

سه روز مانده به پرواز سردار

سه روز مانده به پرواز سردار

ایسنا/اصفهان روایتی از سه روز منتهی به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، در جمع خانواده‌های اصفهانی روی پرده رفت. سالن از خانواده‌ها پر شده، نوجوان‌ها و کودکان زیادند، پسرها لباس نظامی پوشیده‌اند و دخترها تصویر سردار را روی چادر دارند. انتظامات سالن هم از همین نوجوان‌ها  هستند. بیرون از سالن عده زیادی با عکس‌های سردار مشغول

سه روز مانده به پرواز سردار

ایسنا/اصفهان روایتی از سه روز منتهی به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، در جمع خانواده‌های اصفهانی روی پرده رفت.

سالن از خانواده‌ها پر شده، نوجوان‌ها و کودکان زیادند، پسرها لباس نظامی پوشیده‌اند و دخترها تصویر سردار را روی چادر دارند. انتظامات سالن هم از همین نوجوان‌ها  هستند. بیرون از سالن عده زیادی با عکس‌های سردار مشغول فعالیت‌اند. عکس‌های سردار روی دست‌ها جابه‌جا می‌شود، از روبرو که نگاه می‌کنی به تعداد کل حاضران حاج قاسم می‌بینی؛ انگار که تکثیر شده باشد!

«حاج قاسم، قهرمان من»، نام ویژه‌برنامه دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بود که شامگاه گذشته (یکشنبه، ۱۲ دی‌ماه) همراه با رونمایی از مستند «۷۲ ساعت» در پردیس سینمایی سیتی‌سنتر اصفهان برگزار شد.

رمضانعلی معتمدی، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان در این مراسم، با گرامیداشت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: سردار سلیمانی مصداق عینی این حدیث حضرت امیر(ع) هستند که «هر کس میان خود و خدا را اصلاح کند، خداوند میان او و مردم را اصلاح خواهد کرد».

او افزود: حاج قاسم سلیمانی میان خود و خدا را اصلاح کرده و مانعی میان او و خداوند باقی نمانده‌ بود و خدا هم در عوض پاداش خدمات او به دین و انسانیت را شهادت و محبت او را در دل‌های مردم قرار داد که افتخاری هم از این بالاتر نیست.

نصرالله شکل‌آبادی، یکی از رزمندگان دفاع مقدس هم ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: بهترین فردی که می‌تواند از سردار سلیمانی حرف بزند، مقام معظم رهبری است که اخیراً  در سخنانی بر اخلاص این شهید تأکید کردند.

او ادامه داد: سردار سلیمانی در ابعاد مختلف انسانی نمونه بود، از نوع برخورد با هم‌رزمان، همکاران و خانواده شهدا تا توجه دقیق و عمیق به بیت‌المال و توجه به استفاده درست از آن.

شکل آبادی، با بیان اینکه ایشان ۳۰ سال در سفرهای نظامی بود اما یک روز حق مأموریت دریافت نکرد، تصریح کرد: این در حالی بود که برخی مسئولین برای قرارداد چند ساله‌ای که هیچ ثمره، امتیاز و نتیجه‌ای برای کشور نداشت حق مأموریت‌ها  و پاداش‌های  کلان گرفتند.

این رزمنده دفاع مقدس گفت: در حالی که در همین زادگاه سردار سلیمانی برخی از مردم نان برای خوردن ندارند، مسئولین از بیت‌المال مردم هزینه‌های کلان و غیر ضرور می‌کنند، اما سردار کسی بود که نسبت به این قبیل مسائل دغدغه داشت. همین ویژگی‌ها باعث علاقه نیروهای زیردست به ایشان و هراس دشمن از او شده بود.

در ادامۀ این مراسم، مستند «۷۲ ساعت» که روایتگر سه روز پایانی زندگی حاج قاسم سلیمانی است اکران شد. این مستند  محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج به کارگردانی مصطفی شوقی و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر است که امروز نیز به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی  در سینماهای اصفهان اکران می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها