تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 دی 1400 - 11:40
191 بازدید
کد خبر : 193238

شب برفی در انتظار زنجانی‌ها

شب برفی در انتظار زنجانی‌ها

ایسنا/زنجان کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: از نیمه امشب سامانه بارشی وارد استان می‌شود. حسین سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: قبل از ظهر امروز آسمان استان زنجان صاف تا قسمتی ابری و از بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی شده است. وی افزود: از نیمه امشب سامانه بارشی وارد

شب برفی در انتظار زنجانی‌ها

ایسنا/زنجان کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: از نیمه امشب سامانه بارشی وارد استان می‌شود.

حسین سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: قبل از ظهر امروز آسمان استان زنجان صاف تا قسمتی ابری و از بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی شده است.

وی افزود: از نیمه امشب سامانه بارشی وارد استان می‌شود و شاهد بارش برف و باران خواهیم بود. همچنین فردا نیز وزش باد با سرعت ۶۰ کیلومتر همراه با بارش برف و باران در استان پیش‌بینی می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه چهارشنبه بارشی در استان نداریم اما جریان وزش باد همچنان فعال خواهد بود، ادامه داد: پنج‌شنبه و جمعه نیز سامانه دیگری از بارش برف و باران وارد زنجان می‌شود.

سلطانی از افزایش کمینه دمای هوا در استان خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته چورزق با ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و خیرآباد با ۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان، دمای فعلی شهر زنجان را سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر اعلام و خاطرنشان کرد: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها