نماینده مردم تبریز در مجلس ضمن تشکر از واکسیناسیون عمومی و حضور رئیس جمهور در بین مردم، اقدام برنامه محور و ارائه راه‌کارهای مدون را شرط اساسی موفقیت دولت عنوان کرد. به گزارش ایسنا، سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطقی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم

نماینده مردم تبریز در مجلس ضمن تشکر از واکسیناسیون عمومی و حضور رئیس جمهور در بین مردم، اقدام برنامه محور و ارائه راه‌کارهای مدون را شرط اساسی موفقیت دولت عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطقی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس گفت: انتقام سخت و خون بهای این شهیدان، قطع ایادی و سلطه مستکبران و خروج رذیلانه آمریکا در منطقه است. این حقیقت با تحقق فرمان امام خمینی(ره) در تشکیل هسته‌های مقاومت و تشکیل بسیج مستضعفین جهان با رهبری داهیانه خمینی زمان، امام خامنه‌ای تحقق خواهد یافت.

رئیس کمیته پارلمانی یمن در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت و تبریک شهادت سفیر ایران در یمن گفت: نسبت به تعلل عربستان و عوامل اجرایی آنها در انتقال این عزیز به کشور شدیدا اعتراض دارم.

نماینده مردم تبریز در مجلس در مورد عملکرد دولت گفت: چند ماه از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد. هر چند که در مدت ۴ ماه، نمی‌توان همه کم‌کاری‌ها و ترک فعل‌های برخی یکجانشینان را جبران کرد. انصافا بعضی کارهای دولت جدید قابل تقدیر است. راحت شدن خیال رهبری و مردم از حفظ سلامت مردم با تأمین و تزریق واکسن کرونا و شروع توفنده و مردمی دولت انقلابی با سفرهای استانی در روزهای تعطیل و حضور در میان مردم و اقدام سریع برای رفع مشکلات حکایت از تلاش شبانه‌روزی و جهادی دارد.

میرتاج‌الدینی اقدام برنامه محور و ارائه راه‌کارهای مدون را شرط اساسی موفقیت دولت دانست و گفت: اکنون نوبت اجرای برنامه‌های مدون برای ایجاد ثبات اقتصادی مثل تعیین تکلیف ارز ترجیحی، حذف رانت‌ها، نظام هدفمندی یارانه‌ها، حامل‌های انرژی، تقویت بازار سرمایه، اصلاح نظام بانکی و حذف سود مرکب بانک‌ها و البته حمایت همه جانبه از تولید و برطرف کردن خودتحریمی‌هاست.

گزارش قابل قبولی در عینیت بخشی به شعار راهبردی سال نمی‌بینیم

وی در پایان تأکید کرد: در جبهه داخلی راه مقابله با تحریم‌های ظالمانه حمایت همه جانبه از تولید و رفع موانع آن است. متأسفانه باید بگویم گزارش قابل قبولی در عینیت بخشی به شعار راهبردی سال نمی‌بینیم. موانع تولید، دست و پای تولید را بسته است. بخشی از موانع مربوط به قوانین است که توسط مجلس باید اصلاح شود و بخشی از مقررات و ضوابط و بخش نامه‌های رنگارنگ دولت است که باید توسط قوه مجریه جدید سریعا اصلاح شود.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل