تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 11:39
216 بازدید
کد خبر : 188671

شهید سلیمانی تبلور نظام و مقاومت جهانی و داخلی است

شهید سلیمانی تبلور نظام و مقاومت جهانی و داخلی است

ایسنا/لرستان سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: شهید سلیمانی تبلور نظام جمهوری اسلامی است. دکتر بهرام ستاری دستنایی در گفت‌وگو با ایسنا با تسلیت دومین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی به ملت ایران و آزادیخواهان جهان، از ایشان به عنوان یادگار تمام دوران انقلاب یاد کرد و افزود: در عرصه‌هایی ما به‌عنوان یک

شهید سلیمانی تبلور نظام و مقاومت جهانی و داخلی است

ایسنا/لرستان سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: شهید سلیمانی تبلور نظام جمهوری اسلامی است.

دکتر بهرام ستاری دستنایی در گفت‌وگو با ایسنا با تسلیت دومین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی به ملت ایران و آزادیخواهان جهان، از ایشان به عنوان یادگار تمام دوران انقلاب یاد کرد و افزود: در عرصه‌هایی ما به‌عنوان یک چهره محبوب می‌توانیم از سردار دل‌ها یاد کنیم.

وی ادامه داد: تاریخ انسان‌های بی‌شماری را به جامعه عرضه داشته اما بعضی اوقات شاخصه افراد تاریخ ساز می‌شود و امروز افتخارمان بر این است که علیرغم اینکه انقلاب اسلامی تاریخ ساز بوده است اما در دل آن سردار شهید سلیمانی چهره تاریخ‌ساز ویژه شد که هم  عرصه بین‌المللی را تحت شعاع خود قرار داد و هم عرصه داخلی و آرمان‌های انقلاب اسلامی که در ابتدای نظام ما با تکیه بر این انقلاب به وقوع پیوست مجدداً پاس داشته شد.

مکتب شهید سلیمانی برگرفته از آرمان اسلام و انقلاب بوده است

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بیان کرد: شهید سلیمانی به‌عنوان الگویی بی‌بدیل است و مکتب شهید سلیمانی بر گرفته از آرمان اسلام و انقلاب بوده و اگر بخواهیم شهید سلیمانی را در یک جمله بیان و مکتبش را رصد کنیم می‌بینیم که یک شخصیتی است جامع، کامل و پویاست و به همین تناسب مکتب او نیز در انقلاب اسلامی هم جامع، کامل و هم پویاست و برای نسل‌های آینده می‌تواند یک ارمغان الهی در کنار مابقی مواردی که وجود دارد باشد.

ستاری دستنایی عنوان کرد: چهره بسیار خوب این شهید بزرگوار برگرفته از قرآن و آیات قرآنی است، سردار دل‌ها، در جامعه اسلامی مایه وحدت، یگانگی و همراهی بود و این شهید والامقام چهره‌های نظام، انقلاب و جوانان را به انقلاب دعوت می‌کرد.

وی گفت: شهید سلیمانی با آن روحیه زمانی که در مقابل کفار  قرار می‌گرفت اشداء علی الکفار بود و  امروز و آیندگان قضاوت خواهند کرد که منطقه و جهان مدیون شهید سلیمانی هستند چراکه آرامش را به و امنیت را برای جامعه به ارمغان آورد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه این شهید بزرگوار با استراتژیک بسیار خوبی که در درون و بیرون داشت، تبلوری از نظام جمهوری اسلامی است که وظیفه همه ماست آن را پاس بداریم، اظهار کرد: مصداق بارزی که از شهید سلیمانی را  می‌توانیم در عرصه‌های روزگار کنونی برای جوانانمان به‌عنوان یک الگو ارائه دهیم رفتار او با نظام جمهوری اسلامی است.

عاقبت به خیری افراد از دیدگاه شهید سلیمانی

ستاری دستنایی تأکید کرد: این جمله شهید را نباید فراموش کنیم که عاقبت به خیری کسانی که در این جامعه زندگی می‌کنند منوط به دو نکته است که نکته اول وفاداری به نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی و نکته دوم تأثیر ولایت فقیه است که هر کسی این دو مقوله را از دست بدهد که برگرفته از مکتب آسمانی شهید سلیمانی است از عاقبت‌بخیری به دور خواهد بود.

وی عنوان کرد: لذا جامعه ما باید شهید سلیمانی را به عنوان تبلوری از اراده ملت اسلام و مکتب الهی در جامعه پاس بداریم و معتقدم در تبیین شهید سلیمانی و مکتب این شهید بزرگوار کوتاهی شده و کسانی که دست به قلم داشتند و وظیفه داشتند به هر دلیلی برخی‌ها آگاهانه و برخی ناآگاهانه کوتاهی کردند که وظیفه داریم این کار را انجام دهیم.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه روز مقاومت یعنی شما بتوانید در برابر صف کفار که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و علیه ارزش‌های انسانی قد علم کرده بودند بایستید و به حق سردار سلیمانی تبلوری از مقاومت جهانی و داخلی است، بیان کرد: همه ما باید هم غبطه بخوریم بر اینکه در زمان حیاتش نتوانستیم این شهید را درک و از این ظرفیت الهی استفاده کنیم.

آثار و اندیشه‌های شهید سلیمانی در جامعه ترویج داده شود

ستاری دستنایی خاطرنشان کرد: باید آثار و اندیشه‌های ایشان را در جامعه ترویج دهیم تا خداوند شاید مسبب شود آیندگان مانند شهید سلیمانی را در عرصه به وجود بیاورند و بتوانند کار را دنبال کنند.

وی با اشاره به پیام شهید سلیمانی به جامعه گفت:  شهید سلیمانی اگر امروز زنده بود این نکته به عنوان اصیلترین کلام ایشان بود که مردم عزیز قدر نظام جمهوری اسلامی را بدانید اگرچه مردم  دوستدار و حامی نظام هستند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تأکید بر اینکه توصیه سردار شهید سلیمانی به رجال، مسئولین نظام و کسانی که بر خون و صندلی شهدا تکیه کردند این است که اگر در این فرصت کوتاه خدمتگزاری کوتاهی کنید به عذاب الهی گرفتار خواهید شد و اگر نتوانید مسئولیت را به نحو شایسته انجام بدهید دچار خسران شده‌اید.

ستاری دستنایی بیان کرد: مسئولین باید چشم بیدار و یاور نظام جمهوری اسلامی و مردم‌دارترین مسئول در جهان باشند تا بتوانند کار را دنبال کنند و البته آنان باید از کم کاری و تشریفات اداری بپرهیزند به دنبال سود و منافع مالی نباشد.

وی یادآور شد: پیام شهید سلیمانی این است که نظام را با عملکرد و رفتارتان صادقانه در عرصه خدمتگزاری حفظ کنید.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها