تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 17:58
216 بازدید
کد خبر : 189339

شهید سلیمانی تجلی مکارم اخلاق بود/ علامه مصباح رهبری را بزرگترین نعمت می دانست

شهید سلیمانی تجلی مکارم اخلاق بود/ علامه مصباح رهبری را بزرگترین نعمت می دانست

ایسنا/گلستان رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آنچه شهید سلیمانی را سید الشهدای مقاومت کرد اخلاص و اخلاق او بود، گفت: ایشان تجلی مکارم اخلاق و اسوه اخلاص و تواضع بود. حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی امروز در مراسم دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به اینکه بنده بیش

شهید سلیمانی تجلی مکارم اخلاق بود/ علامه مصباح رهبری را بزرگترین نعمت می دانست

ایسنا/گلستان رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آنچه شهید سلیمانی را سید الشهدای مقاومت کرد اخلاص و اخلاق او بود، گفت: ایشان تجلی مکارم اخلاق و اسوه اخلاص و تواضع بود.

حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی امروز در مراسم دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به اینکه بنده بیش از چهار دهه در محضر علامه مصباح یردی کسب علم کردم، اظهار کرد: بنده ایشان را اینگونه شناختم که به همه اعتقادات خود باور و یقینی قلبی داشت و هر آنچه می دانست به آن عامل بود.

وی با بیان اینکه من مدتی قبل از رحلت علامه مصباح یزدی خدمت ایشان رسیدم، افزود: ایشان با صدای آرامی که ناشی از کسالت جسمی ایشان بود گفتند که «خداوند متعال نعمت های بسیاری را به ما ارزانی داشته که باید بدانیم عالی ترین این نعمت ها وجود مبارک امام خامنه ای (مدظله العالی) است».

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی به معنای واقعی کلمه ولایت پذیر و ولایت مدار بود، خاطرنشان کرد: ایشان مطیع بی چون و چرای امر ولی خدا بود و خداوند نیز او را به دلیل عمق ولایتمداری اش پاداشی بزرگ همچون شهادت داد.

آقاتهرانی با اشاره به اینکه مصادیق سخنان علامه مصباح (ره) شهید سلیمانی عزیز نیز هست، تصریح کرد: ایمان و یقین قلبی، تجلی مکارم اخلاق در کنار اخلاص بود که از حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت و برجسته ترین و از جمله محبوب ترین چهره دوران را در نزد همه آزادگان جهان قرار می دهد.

گفتنی است در حاشیه مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از کتاب «یک ساغر از هزار » با موضوع تبیین الگو های رفتاری شهید سلیمانی در خاطرات همرزمان و دوستان توسط «سردار ملک شاهکوهی»، «حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی» و «حجت الاسلام سیدعلی طاهری» که به همت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه نینوا تالیف و به چاپ رسیده رونمایی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها