تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 دی 1400 - 11:19
180 بازدید
کد خبر : 185714

شهید سلیمانی زمینه‌ساز حکومت شیعی در عصر حاضر است

شهید سلیمانی زمینه‌ساز حکومت شیعی در عصر حاضر است

ایسنا/مازندران امام جمعه شهرستان نور گفت: شهید سلیمانی زمینه‌ساز حکومت شیعی در عصر حاضر است. حجت الاسلام قنبر علی احمدی امام جمعه شهرستان نور در مراسم سالگرد سردار حاج قاسم سلیمانی ضمن خیرمقدم اظهار کرد: حفظ نظام اسلامی و تمامیت ارضی ،کیان و شخصیت های برجسته ای که راه را به ما نشان دادند ماموریتی است

شهید سلیمانی زمینه‌ساز حکومت شیعی در عصر حاضر است

ایسنا/مازندران امام جمعه شهرستان نور گفت: شهید سلیمانی زمینه‌ساز حکومت شیعی در عصر حاضر است.

حجت الاسلام قنبر علی احمدی امام جمعه شهرستان نور در مراسم سالگرد سردار حاج قاسم سلیمانی ضمن خیرمقدم اظهار کرد: حفظ نظام اسلامی و تمامیت ارضی ،کیان و شخصیت های برجسته ای که راه را به ما نشان دادند ماموریتی است که مفتخر و ملزم به آن هستیم. محور این روزها و برنامه ها شهدای گرانقدر به ویژه سیدالشهدا مقاومت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی است.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی، شهید تراز در عصر غیبت است، تصریح کرد: شهید سلیمانی زمینه ساز حکومت شیعی در عصر حاضر شده‌ است و بهترین الگو در انقلاب درون و تقویت قدرت ایمان و بروز آن در متن جامعه که زمینه ساز رشد استعداد های انسانی در پهنه گیتی خواهد شد.

امام جمعه نور خاطر نشان کرد: شهید سلیمانی این زمینه را در سایه ارتباط با ولی و مردم و جهاد و مبارزه با دشمن به نمایش گذاشت،چنان به ولی فقیه اعتقاد داشت که جمهوری اسلامی را حرم و نجات بشریت و جامعه اسلامی و انسانی را تبعیت محض از ولی فقیه و امام زمان خود می دانست.

احمدی افزود: یکی از اعتقادهای راسخ حاج قاسم سلیمانی این بود که اگر همه علما یک طرف قرار بگیرند و مقام معظم رهبری در یک طرف دیگر ،آن طرفی را انتخاب می کرد که امام جامعه در آن است.

وی گفت: ارتباط با مردم در همه صحنه های مبارزه بی امان با دشمن در طول چهل سال را فراموش نکرد و به دست آمریکای جنایتکار به آرزوی دیرینه خود رسید.

امام جمعه نور یادآور شد: بیداری در سحر و نماز شب، پرهیز از دروغ، احترام و خضوع در مقابل بزرگترها خصوصا پدر و مادر از جمله سفارشاتی بود که حاج قاسم سلیمانی به جوانان کرده است‌.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها