تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 17:46
158 بازدید
کد خبر : 188094

شکست تیم مدعی مقابل پرسپولیس بهبهان در دیدار معوقه لیگ برتر هندبال/ صادقی: خسته بودیم!

شکست تیم مدعی مقابل پرسپولیس بهبهان در دیدار معوقه لیگ برتر هندبال/ صادقی: خسته بودیم!

سرمربی تیم هندبال مس کرمان گفت: روز گذشته بازی سختی داشتیم، امروز هم بازیکنانم خسته و ریکاوری هم نکرده بودند. به گزارش ایسنا، تیم مس کرمان مدعی عنوان قهرمانی در دیدار معوقه از مرحله رفت دور دوم لیگ برتر هندبال مردان مقابل تیم رده هفتمی پرسپولیس بهبهان با نتیجه ۳۰ بر ۳۱ شکست خورد. این

شکست تیم مدعی مقابل پرسپولیس بهبهان در دیدار معوقه لیگ برتر هندبال/ صادقی: خسته بودیم!

سرمربی تیم هندبال مس کرمان گفت: روز گذشته بازی سختی داشتیم، امروز هم بازیکنانم خسته و ریکاوری هم نکرده بودند.

به گزارش ایسنا، تیم مس کرمان مدعی عنوان قهرمانی در دیدار معوقه از مرحله رفت دور دوم لیگ برتر هندبال مردان مقابل تیم رده هفتمی پرسپولیس بهبهان با نتیجه ۳۰ بر ۳۱ شکست خورد.

این دیدار باید جمعه ۱۷ بهمن انجام می‌شد که به دلیل اعلام فدراسیون پزشکی ورزشی به دلیل مشکوک بودن تست کرونا بازیکنان مس کرمان به تعویق افتاد.
در ادامه مصاحبه مربیان هر دو تیم را می‌خوانید.

سرمربی مس: باخت نتیجه خستگی بازیکنانم بود

حمید صادقی سرمربی هندبال تیم مس کرمان پس از شکست برابر پرسپولیس بهبهان گفت: ما دیروز بازی خیلی سنگینی برابر ذوب آهن اصفهان داشتیم که ساعت ۹ شب تمام شد. امروز ساعت ۱۷ بازی سنگین دیگری داشتیم آن هم زمانی که بازیکنانم خسته اند و ریکاوری هم نکرده اند. نتیجه همین امر هم بازی بی کیفیتی می شود که انجام دادیم. همچنین ۶ بازیکن اصلی تیم هم در اختیار نداشتم و در کل با ده بازیکن در این رقابت ها شرکت کرده ام.

وی افزود: همه دیدند دیروز چه نمایش خوبی برابر ذوب آهن نشان دادیم ولی امروز خستگی بازیکنانم باعث شد با یک گل ببازیم. امیدوارم در بازی های بعد راه تیم را برای قهرمانی هموار کنیم.

مربی پرسپولیس: بچه ها همت کردند و بردیم

نیما نیکخواه، مربی پرسپولیس بهبهان پس از برد در بازی با صنعت مس گفت: بازیکنان تیم امروز واقعا خوب بودند و تمام خواسته های فنی مربیان را در زمین پیاده کردند. با اینکه تمرینات زیادی نداشتیم اما بچه ها همت کردند و توانستیم این بازی را ببریم. جا دارد از سرمربی خوب تیم مسعود ظهرابی هم تشکر کنم کهخ با درایت توانست نیمه مربیان را از آن تیم پرسپولیس کند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها