تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 دی 1400 - 11:27
170 بازدید
کد خبر : 185730

طنین دوباره کار و تولید پس از ۱۵ سال تعطیلی

طنین دوباره کار و تولید پس از ۱۵ سال تعطیلی

عکس تزئینی ست ایسنا/سمنان چرخ های چندین واحد تولیدی و صنعتی و از جمله یک واحد صنعتی پس از ۱۵ سال تعطیلی دوباره به چرخش درآمد. با از سرگیری فعالیت این واحدهای تعطیل که به مدد اعطای تسهیلات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و تزریق نقدینگی امکان پذیر شد، صدها کارگر و نیروی فنی این

طنین دوباره کار و تولید پس از ۱۵ سال تعطیلی
عکس تزئینی ست

ایسنا/سمنان چرخ های چندین واحد تولیدی و صنعتی و از جمله یک واحد صنعتی پس از ۱۵ سال تعطیلی دوباره به چرخش درآمد.

با از سرگیری فعالیت این واحدهای تعطیل که به مدد اعطای تسهیلات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و تزریق نقدینگی امکان پذیر شد، صدها کارگر و نیروی فنی این واحدها به سر کارهای خود بازگشتند.

به دنبال حمایت ها و پیگیری های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و همراهی بانک های استان، شرکت یاران هم افزای کویر، تولیدکننده انواع دسته سیم و قطعات الکترونیکی خودرو، پس از ۱۵ سال تعطیلی و ۱۲ سال تملک بانک به چرخه تولید بازگشت.طنین دوباره کار و تولید پس از ۱۵ سال تعطیلی

با احیای این واحد تولیدی ۳۷ نفر جذب بازار کار شده و هیاهوی کار و اشتغال بعد از ۱۵ سال در سالن های این واحد تولیدی طنین انداز شد.

همچنین پس از دوسال تعطیلی، ۴۵ کارگر شرکت پرنده طلایی قومس که به تولید و پرورش بلدرچین می پردازد، به بازار کار برگشتند.

علاوه بر این با پیگیری استاندار و اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان، یک واحد تولیدکننده کیک و کلوچه در سمنان پس از سه سال تعطیلی به چرخه تولید برگشت.

شرکت خوشه طلایی صفا با دریافت ۴۴ میلیارد تومان اعتبار از محل تسهیلات رونق تولید، احیا و برای ۱۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کرد.

همچنین با تلاش ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، بار دیگر چرخ های تولیدی شرکت هیوا درب به گردش درآمد.

با احیای دوباره این واحد تولیدی که پس از ۸ سال به چرخه تولید برگشت، برای ۳۶ نفر اشتغال جدید ایجاد شد.

علاوه بر این با پیگیری و تلاش استاندار و دیگر اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به سال ها تملک بانک بر “پاکران خودرو پارسیان” پایان داده شد و هیاهوی تولید و اشتغال به سالن های این کارخانه بازگشت.

با احیای شرکت پاکران خودرو پارسیان، واحد تولیدکننده “سیلندر گاز، باک اتوبوس و تزریق فوم صندلی” در این مجموعه صنعتی برای ۹۰ هم استانی جویای کار، شغل ایجاد شد.

استاندار سمنان با ابراز خرسندی از به گردش درآمدن چرخه تولید در این واحدها گفت: با تلاش های انجام شده برخی واحدهای صنعتی و تولیدی دیگر ، طی هفته آینده راه اندازی خواهد شد.

رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با بیان اینکه اجازه نخواهیم داد واحد دیگری تعطیل شود اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد که واحدهای راکد نیز به چرخه تولید بازگردند.

 

وی ادامه داد: از سرگیری کار و تولید در این واحدها، با کمک دستگاه قضایی، دستگاه های نظارتی استان، بانک‌ها، بخش‌ خصوصی، کارگروه تسهیل و دیگر دستگاه های مسوول در استان، میسر شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه می کوشیم واحدهای راکد دیگر نیز به چرخه تولید بازگردند اضافه کرد: برخی از بانک‌ها در استان بسیار خوب و فراتر از میانگین کشوری عمل کرده اند.

هاشمی با بیان اینکه امید می رود در آینده نزدیک شرایطی حاکم شود که دیگر واحد تعطیل شده در استان وجود نداشته باشد تصریح کرد: با همدلی و وفاقی که در استان سمنان وجود دارد امید می رود با کمک یکدیگر در زمینه بهبود وضعیت معیشتی مردم به نتایج مطلوبی برسیم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها