تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400 - 16:46
174 بازدید
کد خبر : 191116

عملکرد خوب ما در کنترل کرونا باعث افزایش قدرت ملی می‌شود

عملکرد خوب ما در کنترل کرونا باعث افزایش قدرت ملی می‌شود

ایسنا/کرمان رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور پدیده کرونا را یک پدیده سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دانست و اظهار کرد: در کشور برای مقابله با کرونا هزینه‌های زیادی کردیم و عملکرد خوب ما باعث افزایش قدرت ملی می‌شود. “شاهین محمدصادقی” ظهر امروز ۱۹ بهمن‌ماه در جلسه بررسی نحوه اجرای طرح شهید سلیمانی در استان کرمان گفت:

عملکرد خوب ما در کنترل کرونا باعث افزایش قدرت ملی می‌شود

ایسنا/کرمان رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور پدیده کرونا را یک پدیده سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دانست و اظهار کرد: در کشور برای مقابله با کرونا هزینه‌های زیادی کردیم و عملکرد خوب ما باعث افزایش قدرت ملی می‌شود.

“شاهین محمدصادقی” ظهر امروز ۱۹ بهمن‌ماه در جلسه بررسی نحوه اجرای طرح شهید سلیمانی در استان کرمان گفت: در آینده ما خود را اینگونه معرفی می‌کنیم که ما از زادگاه شهید سلیمانی هستیم.

وی با تاکید برآنکه خدمت‌رسانی به مردم وظیفه اصلی مسئولین است، اظهار کرد: ما حرف‌های فراوانی برای جهان داریم و اگر دشمن جرات تعرض به آب و خاک ما را ندارد به این دلیل است که از ظرفیت‌های ما خبر دارند و همه این ظرفیت‌ها با پشتوانه مردم اتفاق افتاده و می‌افتد.

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور بیان کرد: عملکرد درست دولت‌ها در مواجه با پدیده کرونا می‌تواند موقعیت آنها در سطح جهان را تعیین کند و کشورهایی که عملکرد درستی نداشته باشند تنزل جایگاه خواهند داشت.

وی تصریح کرد: اگر نظام جمهوری اسلامی قادر به دفاع از سلامت و جان مردم نباشند مردم چه برداشتی از حواند داشت آیا جزی بی‌کفایتی نیست و این مهم باعث کاهش قدرت ملی می‌شود لذا کرونا جایگاه ما در بین مردم و جهان تعیین می‌کنند.

محمدصادقی با بیان اینکه در پیک قبلی ما روزانه حدود ۵۰۰ نفر به دلیل ابتلا به کرونا فوت می‌کردند، تصریح کرد: با اجرای طرح شهید سلیمانی شاهد کاهش چشمگیر تعداد فوتی‌ها و بستری‌های کرونایی بودیم.

وی پدیده کرونا را یک پدیده سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دانست و  اظهار کرد: در کشور برای مقابله با کرونا هزینه‌های زیادی کردیم و عملکرد خوب ما باعث افزایش قدرت ملی می‌شود و زمانی ما قادر به حفظ جان مردم نباشیم، مردم این بی‌کفایتی را تحمل نمی‌کنند و سبب کاهش قدرت ملی ما می‌شود و عملکرد نادرست ما را به زمین خواهد زد.

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور بیان کرد: ما با همکاری هم توانستیم تعداد مبتلایان را به صورت چشمگیری کاهش دهیم و پیش‌بینی‌های مراکز بین‌المللی در تعداد فوتی‌های کرونایی ایران تحقق نیافت.

وی افزود: در دورانی هجمه ویروس و بیماری به حدی عظیم بود که قادر به مواجه با آن نبودیم و بسیج به عنوان نیروی کمکی به یاری کادر بهداشت و درمان آمد و وظیفه خود را به خوبی انجام داد.

محمدصادقی ادامه داد: بسیج مردم را به کمک بهداشت و درمان آورد و این کار بزرگی بود و آبرو برای نظام خلق شد این طرح در جهان صدا کرده که طرحی ارزان و کم هزینه است.

وی با تاکید برانکه کار ناتمام در مکتب حاج قاسم جایی ندارد، تصریح کرد: همانگونه که حاج قاسم هیچ کاری را نیمه تمام رها نمی‌کرد باید این طرح تا روزی که کرونا به صورت کامل ریشه‌کن می‌شود، ادامه یابد.

وی بیان کرد: در نظر داریم مرحله دوم طرح شهید سلیمانی را از ابتدای اسفندماه اجرا کنیم البته صحبت‌های اولیه آن با معاونین وزیر بهداشت انجام شده اما منتظر هستیم موافقت نهایی وزیر را کسب کنیم تا بتوانیم طی دو هفته ۷۰۰ هزار نفر رهگیری کنیم و افراد آلوده را شناسایی و تحت درمان قرار دهیم و بتوانیم عید نسبتا پاکی را برای مردم رقم بزنیم.

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور بیان کرد: باید با مدیریت درست کاری کنیم که مردم زندگی راحت‌تری داشته باشند و امیدواریم نوروز امسال زندگی بهتری برای مردم رقم بزنیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها