تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400 - 17:58
170 بازدید
کد خبر : 191661

فلسطین موضوع نشست فردای وزرای خارجه اتحادیه عرب

فلسطین موضوع نشست فردای وزرای خارجه اتحادیه عرب

وزیر خارجه فلسطین با تاکید بر اهمیت نشست فردا (دوشنبه) وزرای خارجه اتحادیه عرب در قاهره اعلام کرد که یک موضوع یعنی حمایت از مساله فلسطین و همبستگی کشورهای عربی با مردم ما در دستور کار آن خواهد بود. به گزارش ایسنا، ریاض مالکی، وزیر خارجه فلسطین در گفتگو با رادیو “صوت فلسطین” با تاکید

 فلسطین موضوع نشست فردای وزرای خارجه اتحادیه عرب

وزیر خارجه فلسطین با تاکید بر اهمیت نشست فردا (دوشنبه) وزرای خارجه اتحادیه عرب در قاهره اعلام کرد که یک موضوع یعنی حمایت از مساله فلسطین و همبستگی کشورهای عربی با مردم ما در دستور کار آن خواهد بود.

به گزارش ایسنا، ریاض مالکی، وزیر خارجه فلسطین در گفتگو با رادیو “صوت فلسطین” با تاکید بر اهمیت نشست فردا (دوشنبه) وزرای خارجه اتحادیه عرب در قاهره که یک موضوع یعنی حمایت از مساله فلسطین و همبستگی کشورهای عربی با مردم ما در راس دستور جلسه آن خواهد بود، اظهار کرد: درباره پیشنویس قطعنامه‌ای که در این نشست تصویب خواهد شد، توافق شد.

مالکی گفت: این نشست نشانه‌ای آشکار برای تمامی طرف‌ها از جمله اسرائیل و آمریکا است که با وجود عادی‌سازی‌های انجام شده، همه کشورهای عربی بدون استثنا به طرح صلح عربی پایبند هستند و برای حمایت از مساله فلسطین و ثبات در حمایت از حق فلسطینی‌ها برای تشکیل کشور مستقلشان، با یکدیگر نشست برگزار می‌کنند.

وزیر خارجه فلسطین افزود: در دیدار اخیر محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با عبدالله دوم، پادشاه اردن و عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهور مصر درباره آغاز اقدامات مشترک اردن-مصر-فلسطین جهت پر کردن این شکاف و همسو کردن موضعگیری‌های کشورهای عربی در حمایت از مساله فلسطین توافق شد.

او ادامه داد: بر این اساس ما وزرای خارجه کشورهای عربی دور یکدیگر جمع شدیم و توافق کردیم اردن و مصر همراه با سایر کشورهای عربی امکان برگزاری چنین نشستی را بررسی کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها