تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 - 21:19
131 بازدید
کد خبر : 208486

قیمت‌های Google Pixel 8، Pixel 8 Pro در بریتانیا، ایالات متحده همراه با مشخصات کلیدی ظاهر می‌شوند

قیمت‌های Google Pixel 8، Pixel 8 Pro در بریتانیا، ایالات متحده همراه با مشخصات کلیدی ظاهر می‌شوند

به گزارش روزن نیوز و به نقل از gsmarena گوگل دوتایی پیکسل ۸ را در ۴ اکتبر معرفی می کند. ما از قبل می دانیم که این گوشی چگونه خواهد بود و گزارش ها حاکی از افزایش قیمت در قاره اروپا است. امروز، قیمت ادعایی گوشی در بریتانیا و ایالات متحده نیز به صورت آنلاین

به گزارش روزن نیوز و به نقل از gsmarena گوگل دوتایی پیکسل ۸ را در ۴ اکتبر معرفی می کند. ما از قبل می دانیم که این گوشی چگونه خواهد بود و گزارش ها حاکی از افزایش قیمت در قاره اروپا است. امروز، قیمت ادعایی گوشی در بریتانیا و ایالات متحده نیز به صورت آنلاین ظاهر شد و یکی از فاش‌شده‌ها نیز مشخصات کلیدی این دو گوشی را داشت.

پیکسل ۸ از ۶۹۹ پوند / ۶۹۹ دلار شروع می شود و دارای ۸ گیگابایت رم خواهد بود. گفته می شود پیکسل ۸ پرو در بریتانیا ۹۹۹ پوند قیمت دارد اما در ایالات متحده با صفحه نمایش LTPO OLED جدید خود تنها ۸۹۹ دلار قیمت دارد. Pixel Watch 2 349 پوند قیمت خواهد داشت.

Google Pixel 8, Pixel 8 Pro prices in the UK, US appear along with key specs

پیکسل ۸ اصلی در حالی که دوربین های یکسانی را حفظ می کند، به وضوح نسبت به مدل قبلی پیشرفت خفیفی داشته است. تغییر بزرگ احتمالاً از چیپست Tensor G3 با قدرت پردازش بهتر حاصل خواهد شد. سنسور پشت دوربین سلفی نیز تغییر خواهد کرد و این در هر دو گوشی هوشمند است.

پیکسل ۸ پرو یک دوربین جدید ۴۸ مگاپیکسلی فوق عریض را ارائه می کند که جایگزین سنسور ۱۲ مگاپیکسلی در پیکسل ۷ پرو می شود. با این حال، آن را در غیر Pro باقی می ماند. رنگ قهرمان آبی خواهد بود که در چندین تبلیغ دیده ایم و این بار دوربین سوم در کنار دو تیرانداز دیگر به طرح بیضی شکل راه پیدا می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها