تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 10:12
141 بازدید
کد خبر : 184911

لزوم شناساندن مکتب ” شهید حاج قاسم سلیمانی ” به نسل جوان

لزوم شناساندن مکتب ” شهید حاج قاسم سلیمانی ” به نسل جوان

ایسنا/همدان مسئول بسیج اساتید ملایر با بیان اینکه سپهبد شهید ” حاج قاسم سلیمانی ” شخصیتی بی نظیر و ذوب شده در اسلام بود، بر لزوم شناساندن مکتب این شهید بزرگوار به نسل جوان و عموم مردم جامعه تأکید کرد. حسین دوزبخشان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه شهید سلیمانی نمونه بارز پرورش یافته

لزوم شناساندن مکتب " شهید حاج قاسم سلیمانی " به نسل جوان

ایسنا/همدان مسئول بسیج اساتید ملایر با بیان اینکه سپهبد شهید ” حاج قاسم سلیمانی ” شخصیتی بی نظیر و ذوب شده در اسلام بود، بر لزوم شناساندن مکتب این شهید بزرگوار به نسل جوان و عموم مردم جامعه تأکید کرد.

حسین دوزبخشان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه شهید سلیمانی نمونه بارز پرورش یافته صحیح اسلام ناب محمدی در خانواده‌ای مذهبی بود، اظهارکرد: ایشان الگویی تمام عیار برای جوانان داخل و خارج از کشور به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه متأسفانه این شخصیت برجسته توسط مردم در داخل کشور دیر شناخته شد، گفت: اما خون مطهر ایشان باعث بهتر شناخته شدن این فرمانده بی نظیر نظامی در بین عموم جامعه شد.

دوزبخشان با اشاره به اینکه مردم کشورهای اطراف و خارج مرزها ” حاج قاسم ” را بهتر از ایرانیان می شناختند، افزود: ایشان در دوران با برکت حیات خود در تمام زمینه ها به نظام و انقلاب خدمت کرد و همرزمان و همکاران ایشان معترف بودند سردار سلیمانی گاهی در طول شبانه روز بیش از  ۲۰ ساعت فعالیت مستمر داشت.

مسئول بسیج اساتید ملایر به خدمات ماندگار ایشان در دوران تحریم ها در زمینه تهیه دارو و اقلام ضروی اشاره و خاطرنشان کرد: ایشان یک شخصیت اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، نظامی و به طور کامل یک انسان مسلمان تمام عیار بود که همواره تلاش می کرد کمتر شناخته شود، تا بهتر بتواند خدمت کند.

این مدرس دانشگاه در ادامه در رابطه با اهمیت گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی بر لزوم تبیین مکتب ایشان تأکید کرد و گفت: با تبیین و شناساندن مکتب و سیره عملی زندگی حاج قاسم، قطعا ادامه راه این شهید بزرگوار استمرار بیشتری می یابد و این مهم برعهده عموم مردم، مسئولین به ویژه دانشگاهیان است.

دوزبخشان ” مکتب حاج قاسم ” را مکتب تمام عیار اسلام ناب محمدی دانست و افزود: ایشان در عین حال که شخصیتی فرهنگی و عاطفی بود، در مقابل شخصیت  بزرگ نظامی در جهان محسوب می‌شد و نشان داد اسلام باید همه ابعاد ما را رشد دهد.

مسئول بسیج اساتید ملایر بیان کرد: امروز به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی موکبی در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر برپا شده و اساتید، کارمندان، دانشجویان از محل موکب تا محل مرقد شهدای گمنام حرکت کرده و در آنجا نماز جماعت را برپا می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها