تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 17:01
207 بازدید
کد خبر : 185070

“ما ملت امام حسینیم” یادگار سفر سردار سلیمانی به همدان

“ما ملت امام حسینیم” یادگار سفر سردار سلیمانی به همدان

ایسنا/همدان مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به سخنرانی تاریخی سردار در همدان، گفت: سخنرانی سردار سلیمانی در این شهر یک سخنرانی جهانی بوده و یک پیام به کل دنیا بود و در آن مراسم یک‌باره مردم به وجد آمدند و تکبیر گفتند و بعد از تکبیر کف زدند و مجلس پرهیجانی بود. سردار مهدی

"ما ملت امام حسینیم" یادگار سفر سردار سلیمانی به همدان

ایسنا/همدان مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به سخنرانی تاریخی سردار در همدان، گفت: سخنرانی سردار سلیمانی در این شهر یک سخنرانی جهانی بوده و یک پیام به کل دنیا بود و در آن مراسم یک‌باره مردم به وجد آمدند و تکبیر گفتند و بعد از تکبیر کف زدند و مجلس پرهیجانی بود.

سردار مهدی فرجی در گفت‌وگو با ایسنا ادامه داد: این تنها یادواره‌ای بود که مخاطب‌ها ثابت باقی ماندند و کسی مجلس را ترک نکرد، مراسم با گرمای هوا زیاد طول کشید اما مردم با عشق به صحبت‌های حاج قاسم گوش می‌دادند و آن قسمت سخنانشان که می‌گفتند “ما ملت امام حسینیم”و “ترامپ قمارباز” برای مردم همدان به یادماندنی شد.

همرزم سردار شهید سلیمانی تصریح کرد: سردار سلیمانی تمام مطالبی که در هر استان بیان کرد به تناسب مردم آن استان بود، اما سخنانش در همدان بازتاب جهانی داشت و این از شانس و بزرگواری مردم دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان بود که برای مردم همدان به یادگار گذاشت.

این رزمنده دوران دفاع مقدس اظهار کرد: سردار خیلی علاقه‌مند بود که محل شهادت بانوان همدان را در نماز جمعه استادیوم قدس ببیند ولی فرصت نشد و در لحظه آخر هم به من گفت حسرتش در دلم ماند که نتوانستم آنجا را ببینم و در آخر انگشتری یادگاری به بنده داد و همدان را ترک کرد.

جانشین سابق فرمانده سپاه همدان در ادامه به بیان شخصیت سردار سلیمانی پرداخت و گفت: حاج قاسم سلیمانی یک شخصیت منحصر به‌فرد بود و خداوند سردار را چهار دهه، حفظ کرد و زمانی خداوند ایشان را از ما گرفت که در گام دوم انقلاب نیاز به یک الگو و مکتب برای جوانان داشتیم.

سردار فرجی بیان کرد: حاج قاسم به مسائل ریز یک رزمنده توجه می‌کرد و اگر رزمنده‌ای شهید می‌شد واقعاً قلبش به درد می‌آمد.

رزمنده و هم‌رزم سردار شهید سلیمانی گفت: بعد از شهادت سردار همدانی انتظار می‌رفت که سردار سلیمانی در مراسم شهید همدانی حضور پیدا کند، ولی هر بار به لحاظ شرایطی که در منطقه جبهه مقاومت بود مشکلاتی به‌وجود می‌آمد تا سرانجام به لحاظ آشنایی‌ که با رزمندگان عملیات رمضان در همدان داشت در مراسم یادواره شهدای این عملیات در همدان شرکت کرد.

وی به دیدار سردار سلیمانی با خانواده شهید علی خوش‌لفظ اشاره کرد و گفت: در منزل شهید، سردار سلیمانی درخواست یک یادگاری از شهید خوش‌لفظ کرد که جانماز آن شهید والامقام را به سردار هدیه دادند و این اتفاق بسیار برای خانواده شهید خوش‌لفظ به یادماندنی بود.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها