تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1400 - 10:47
179 بازدید
کد خبر : 189785

محمدرضا یافتیان مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان زنجان شد

محمدرضا یافتیان مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان زنجان شد

ایسنا/زنجان محمدرضا یافتیان به عنوان مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان زنجان منصوب شد. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان ظهر امروز (۲۰ دی‌ماه) در آیین تکریم و معارفه مدیران‌کل حفاظت محیط‌زیست استان زنجان، اظهار کرد: هر چیزی که برای زندگی و ادامه حیات خلق شده، باید حفط شود، به همین خاطر حفظ محیط‌زیست یک موضوع حیاتی و

محمدرضا یافتیان مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان زنجان شد

ایسنا/زنجان محمدرضا یافتیان به عنوان مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان زنجان منصوب شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان ظهر امروز (۲۰ دی‌ماه) در آیین تکریم و معارفه مدیران‌کل حفاظت محیط‌زیست استان زنجان، اظهار کرد: هر چیزی که برای زندگی و ادامه حیات خلق شده، باید حفط شود، به همین خاطر حفظ محیط‌زیست یک موضوع حیاتی و در عین حال فطری است.

ابوالفضل رفیعی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مدیرکل سابق این اداره‌کل، گفت: حفاظت از محیط‌زیست یک بحث همگانی است و در باطن تخریب محیط‌زیست چیزی غیر از روحیه خودخواهی و زیاده‌خواهی وجود ندارد و باید با کسانی که حقوق محیط‌زیست را زیرپا می‌گذارند، برخورد شود.

وی ادامه داد: محوریت قانون و قانون‌مداری در پیگیری ماموریت‌ها نیز باید مورد توجه قرار گرفته و قانون و حقوق عمومی، محور کار قرار گیرد. همچنین باید در نظارت‌ها، پیگیری‌ها و مجوزهای مختلف این موضوع رعایت شود.

محمدرضا یافتیان مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان زنجان شد

رفیعی به تاکیدات دین اسلام و ضرورت همراهی عموم مردم در حفاظت از محیط‌زیست اشاره کرد و گفت: فرهنگ‌سازی و جلب مشارکت در این حوزه، لازم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: به لحاظ تجهیزات، فعالان این حوزه همواره با کم‌ترین و محدودترین امکانات، وظایف خود را انجام‌ می‌دهند، به همین خاطر نیازمند تقویت تجهیزات هستند. معتقدیم برای بازدهی بیشتر، رصد و پیگیری‌ها و نیز برنامه‌ریزی‌ها باید از فناوری روز بهره گرفت.

مدیرکل جدید حفاظت محیط‌زیست استان زنجان نیز در این مراسم اظهار کرد: ارتباط با بهره‌مندان مجموعه در کنار ارتباط با کارکنان سازمان از توانمندی‌های یک مدیر موفق است.

محمدرضا یافتیان با اشاره به اینکه رسیدن به اهداف محیط‌زیست بدون تعامل با سایر دستگاه‌ها امکان‌پذیر نیست، گفت: در کنار دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌های مردم‌نهاد نیز ظرفیت خوبی برای پیشبرد اهداف سازمان دارند.

وی به برخی از محورهای مورد تاکید خود برای خدمت در این مجموعه اشاره کرد و افزود: همگامی توسعه و محیط‌زیست و نیز بهره‌مندی از افراد متخصص و با تجربه برای رسیدن به جامعه توسعه‌یافته بدون آسیب رساندن به محیط‌زیست مورد توجه است.

این مسئول خاطرنشان کرد: تلاش در راستای تصمیم‌گیری سیستمی و جلوگیری از تصمیم‌گیری سلیقه‌ای، پیگیری استفاده از تجهیزات مدرن برای نظارت بیشتر و بالا بردن کیفیت کار، تلاش برای تعامل با واحدهای صنعتی و انطباق این واحدها با محیط‌زیست، استفاده از توانمندی مراکز پژوهشی و دانشگاهی، ایجاد آزمایشگاه‌های معتمد و برون‌سپاری و آموزش‌های عمومی و تخصصی از محورهایی است که در این سازمان دنبال خواهد شد.

محمدرضا یافتیان مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان زنجان شد

محمدرضا یافتیان مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان زنجان شد

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها