تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1400 - 16:58
64 بازدید
کد خبر : 186802

محور بزرگراهی بادرود- کاشان، حلقه مفقوده کریدور جنوب به شمال غرب

محور بزرگراهی بادرود- کاشان، حلقه مفقوده کریدور جنوب به شمال غرب

ایسنا/اصفهان رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: محور بزرگراهی باردود- کاشان حلقه مفقوده و با اهمیت کریدور جنوب به شمال غرب کشور است و امیدواریم با تکمیل آن نهایت استفاده را از ظرفیت این بزرگراه داشته باشیم. عبدالهاشم حسن‌نیا امروز (پنجشنبه، ۲۳ بهمن ماه) در حاشیه آیین آغاز عملیات اجرایی بخش پایانی

محور بزرگراهی بادرود- کاشان، حلقه مفقوده کریدور جنوب به شمال غرب

ایسنا/اصفهان رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: محور بزرگراهی باردود- کاشان حلقه مفقوده و با اهمیت کریدور جنوب به شمال غرب کشور است و امیدواریم با تکمیل آن نهایت استفاده را از ظرفیت این بزرگراه داشته باشیم.

عبدالهاشم حسن‌نیا امروز (پنجشنبه، ۲۳ بهمن ماه) در حاشیه آیین آغاز عملیات اجرایی بخش پایانی محور بزرگراهی بادرود- کاشان درباره این پروژه اظهار کرد: این پروژه حلقه مفقوده یکی از طولانی‌ترین کریدورهای کشور یعنی کریدور شمال غرب به جنوب از مرز بازرگان تا بندرعباس است که خوشبختانه عملیات اجرایی آن امروز آغاز شده و امیدواریم تا پایان شهریور سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی با تاکید بر اهمیت تکمیل بزرگراه بادرود- کاشان خاطرنشان کرد: تکمیل و توسعه این بزرگراه با توجه به حجم باری که از سمت جنوب کشور به مرکز و شمال ترانزیت می‌شود همواره مورد توجه بوده و پتانسیل خوبی دارد و امیدواریم که با تکمیل آن به هر دو صورت بزرگراهی و آزادراهی از این پتانسیل برای تردد و حمل و نقل سنگین نهایت استفاده را داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی در سال ۱۴۰۰ اضافه کرد: با داشتن ۲۲۰ هزار کیلومتر جاده، تنها ۲۰ هزار کیلومتر بزرگراه و ۳ هزار کیلومتر آزادراه در کشور وجود دارد و در این راستا وزارت راه و شهرسازی در زمینه راه‌ها برای سال ۱۴۰۰ دو نگاه توسعه شبکه آزادراهی و بزرگراهی کشور و نیز راه‌های فرعی و روستایی کشور را به طور جدی در دستور دارد و امیدواریم در لایحه بودجه ۱۴۰۰ که نهایتا تبدیل به قانون خواهد شد، توجه ویژه‌ای به این موضوع شود.

عملیات اجرایی بخش پایانی محور بزرگراهی  بادرود_کاشان به طول ۹.۵ کیلومتر و احداث زیرگذر تقاطع‌های ابوزیدآباد و اسدآباد با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال صبح امروز پنجشنبه ۲۳ بهمن آغاز شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها