تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 15:44
174 بازدید
کد خبر : 183837

مدیریت داروخانه‌ها و شبکه‌سازی آزمایشگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی آزاد یکپارچه‌ می‌شود

مدیریت داروخانه‌ها و شبکه‌سازی آزمایشگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی آزاد یکپارچه‌ می‌شود

پروژه شبکه یکپارچه مدیریت آزمایشگاهها و شبکه یکپارچه داروخانه‌ها و مرکز اطلاعات دارویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران آغاز به کار کرد. به گزارش ایسنا، همزمان با چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، پروژه شبکه یکپارچه مدیریت آزمایشگاه‌ها (شیما)، شبکه یکپارچه داروخانه‌ها (شیدا) و مرکز اطلاعات دارویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران

مدیریت داروخانه‌ها و شبکه‌سازی آزمایشگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی آزاد یکپارچه‌ می‌شود

پروژه شبکه یکپارچه مدیریت آزمایشگاهها و شبکه یکپارچه داروخانه‌ها و مرکز اطلاعات دارویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا، همزمان با چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، پروژه شبکه یکپارچه مدیریت آزمایشگاه‌ها (شیما)، شبکه یکپارچه داروخانه‌ها (شیدا) و مرکز اطلاعات دارویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران آغاز به کار کرد.

تشکیل این شبکه‌ها در پروژه بهبود و ارتقاء بهره‌وری دانشگاه برنامه‌ریزی و مدیریت آن به دو نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه سپرده شد.

دکتر سیدعلی سبحانیان مسئول شبکه داروخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: داروخانه های شهری و بیمارستانی این دانشگاه با هدف آموزش بهینه، تأمین دارو و بودجه بندی منسجم به صورت یکسان، منسجم و شبکه‌ای واحد با مدیریت یکپارچه کار خود را آغاز می‌کند.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برای آموزش‌های عملی نظیر یادگیری نسخه، مدل‌های مختلف نسخه و اعتبار نسخه به دانشجویان داروسازی و علوم دارویی نیاز به گذراندن واحد و ساعات مشخصی در داروخانه‌ها دارند. از این رو سالهاست که دانشکده داروسازی با تأسیس و راه اندازی ۳ داروخانه شهری و ۳ داروخانه بیمارستانی موقعیت آموزش عملی دانشجویان را فراهم کرده است.

مسئول شبکه داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران افزود: به منظور بهره برداری بیشتر و بهینه از شرایط موجود بنا به دستور و پیگیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی و با گذراندن جلسات و بررسی های متعدد از امروز کلیه این داروخانه‌ها به صورت شبکه‌ای منسجم و با مدیریت مرکزی آغاز به کار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر سیدعلی سبحانیان تصریح کرد: در حال حاضر انبار مرکزی این شبکه با مساحتی بالغ بر ۲۰۰ متر مربع و واقع در بیمارستان فرهیختگان برای توزیع متعادل به کلیه داروخانه‌های وابسته پیش بینی شده و کلیه خریدها و مصرف‌ها زیر نظر یک سامانه واحد قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها