تاریخ انتشار : یکشنبه 26 دی 1400 - 11:14
175 بازدید
کد خبر : 192860

مراجعه روزانه ۳۰ خانم برای استفاده از خدمات سونوگرافی در شیروان

مراجعه روزانه ۳۰ خانم برای استفاده از خدمات سونوگرافی در شیروان

ایسنا/خراسان شمالی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: به طور متوسط روزانه ۳۰ خانم برای استفاده از خدمات سونوگرافی به کلینیک ویژه تخصصی این شهرستان مراجعه می‌کنند. دکتر معصومه هاشمی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به ارائه خدمات از سوی سونولوژیست‌های زن در کلینیک تخصصی شیروان، اظهار کرد: کلینیک ویژه تخصصی شیروان

مراجعه روزانه ۳۰ خانم برای استفاده از خدمات سونوگرافی در شیروان

ایسنا/خراسان شمالی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: به طور متوسط روزانه ۳۰ خانم برای استفاده از خدمات سونوگرافی به کلینیک ویژه تخصصی این شهرستان مراجعه می‌کنند.

دکتر معصومه هاشمی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به ارائه خدمات از سوی سونولوژیست‌های زن در کلینیک تخصصی شیروان، اظهار کرد: کلینیک ویژه تخصصی شیروان در مرکز بهداشت این شهرستان فعالیت می‌کند که در حال حاضر سه سونولوژیست خانم در این مرکز، خدمات ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: امور سونوگرافی در کلینیک ویژه تخصصی شیروان با حضور سه رادیولوژیست خانم در حال انجام است و روزانه بطور متوسط حدود ۳۰ نفر از این بخش خدمات دریافت می‌کنند.

وی تصریح کرد: تا حد امکان با در نظر گرفتن حقوقِ گیرنده خدمت و با ارائه خدمات درمانی به بانوان از سوی پرسنل خانم، تلاش می‌کنیم تا خدمات با کیفیت‌تری را با رعایت موازین اخلاقی و شرعی ارائه دهیم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان عنوان کرد: هم اکنون پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف از جمله قلب، اعصاب و روان، جراحی، زنان، داخلی، مغز و اعصاب، چشم پزشکی، گوش و حلق ببنی، ارتوپدی، اُرولوژی، اطفال و دندانپزشکی در کلینیک تخصصی شیروان مشغول ارائه خدمات هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها