تاریخ انتشار : جمعه 10 دی 1400 - 10:41
143 بازدید
کد خبر : 181454

مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی مردمی برگزار شود

مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی مردمی برگزار شود

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه مردمی برگزار کردن مراسم سردار سلیمانی باید در اولویت قرار گیرد، گفت: مردم ما عاشق این چهره کم‌نظیر و اثرگذار هستند و هر چه در توان دارند در بزرگداشت یاد این سردار شهید به کار می‌گیرند. جعفر مردانی ۴ دی‌ماه

مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی مردمی برگزار شود

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه مردمی برگزار کردن مراسم سردار سلیمانی باید در اولویت قرار گیرد، گفت: مردم ما عاشق این چهره کم‌نظیر و اثرگذار هستند و هر چه در توان دارند در بزرگداشت یاد این سردار شهید به کار می‌گیرند.

جعفر مردانی ۴ دی‌ماه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با گرامیداشت  و هفته مقاومت، اظهار کرد: امنیت، آرامش، آسایش و عزت و عظمت امروز مملکت اسلامی مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدای بزرگواری است که با نثار خون خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با یادآوری تشییع باشکوه و بی‌نظیر پیکر مطهر شهید سلیمانی، ادامه داد: در این مراسم، اوج قدرت و سرمایه اجتماعی کشور به نمایش گذاشته شد و همه دنیا علاقه و ارادت مردم ایران را به سردار سرافراز و رشید اسلام مشاهده کردند، امسال نیز یاد و خاطره این شهید والامقام باید با شکوه برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مردمی برگزار کردن مراسم سردار سلیمانی باید در اولویت قرار گیرد، بیان کرد: مردم عاشق این چهره کم‌نظیر و اثرگذار هستند و هر چه در توان دارند در بزرگداشت یاد این سردار شهید به کار می‌گیرند.

مردانی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی عملگراترین شخصیت تراز انقلاب اسلامی است و تمامی برنامه‌های بزرگداشت هفته مقاومت باید در شأن و منزلت این شهید بر پایه سه اصل عزت، حکمت و مصلحت برگزار شود، همه ظرفیت‌ها اعم از ائمه جمعه و جماعات، تبلیغات اسلامی و هیئت‌های مذهبی، آموزش و پرورش، مراکز علمی و دانشگاهی، حوزه علمیه، صدا و سیما، مطبوعات، فعالان فضای مجازی و غیره باید پای کار بیایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص فضاسازی اماکن و معابر، تصریح کرد: از اصناف و بازاریان در مرکز استان و تمامی شهرستان‌ها انتظار می‌رود که با ابلاغ فرمانداران نسبت به فضاسازی مناسب اقدام کنند و سه مناسبت پیش رو یعنی ایام فاطمیه، دهه بصیرت و هفته مقاومت به‌خوبی گرامی داشته شوند.

وی با اشاره به در پیش بودن ۹ دی که با عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است، عنوان کرد: این روز مظهر بصیرت و دیانت و ملهم از فرهنگ عاشورا و غدیر بوده که بزرگداشت این روز یک وظیفه همگانی است تا با این کار بتوان استمرار حیات نظام مقدس اسلامی را تضمین کرده و پرچم آن‌را به دست حضرت ولی‌عصر(عج) بدهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها