تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 دی 1400 - 16:43
214 بازدید
کد خبر : 186029

مرعوب قدرت پوشالی دشمن شدن، سیاستی شکست خورده و ذلیلانه است

مرعوب قدرت پوشالی دشمن شدن، سیاستی شکست خورده و ذلیلانه است

ایسنا/کرمان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: جمهوری اسلامی در طول ۴۲ سال گذشته دائما در حال تولید قدرت و افزایش اقتدار ملی بوده و از اقدام دشمنان خوف به خود راه نداده چراکه مجهز به ابزار ها و سلاح های پیشرفته جهت رویارویی با آنها شده، بنابراین مرعوب قدرت پوشالی دشمن شدن، سیاستی شکست

مرعوب قدرت پوشالی دشمن شدن، سیاستی شکست خورده و ذلیلانه است

ایسنا/کرمان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: جمهوری اسلامی در طول ۴۲ سال گذشته دائما در حال تولید قدرت و افزایش اقتدار ملی بوده و از اقدام دشمنان خوف به خود راه نداده چراکه مجهز به ابزار ها و سلاح های پیشرفته جهت رویارویی با آنها شده، بنابراین مرعوب قدرت پوشالی دشمن شدن، سیاستی شکست خورده و ذلیلانه است.

“احمد علی مقدم” در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بیانات  مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش، اظهار کرد: افزایش مؤلفه‌های قدرت ملی در عمل، تلاش مضاعف، بصیرت و اتحاد مسئولان کشور از عوامل اصلی پیروزی جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی بوده است.

وی در رابطه با اعمال تحریم های بیگانگان و با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه “آمریکا و سه‌کشور اروپایی که همه تعهدات برجام را زیرپا گذاشته‌اند؛ حق ندارند شرط و شروط بگذارند، آنها به هیچکدام از تعهدات برجامی‌شان عمل نکرده‌اند”، افزود: آمریکا در تمام طول تاریخ، عهدشکن و حیله گر بوده، چنانچه که رفع کوتاه مدت تحریم ها و اعمال دوباره و چند برابری تحریم ها در شرایط مختلف توسط ناقضان برجام، گویای ادامه دار بودن بدعهدی امریکاست.

وی ادامه داد: همچنین دولت‌های اروپایی در ماجرای برجام هیچ کاری برای ما نکردند و توافق نامه برجام هیچ فایده ای برای ما نداشته است، لذا آنها حق هیچ گونه شرط گذاری برای برجام را ندارند و فقط ایران حق شروط گذاری جدید برای برجام را دارد، چراکه پایبند و متعهد به برجام بوده است.

مقدم گفت: آمریکا و همدستانش اگر تمامی تحریم‌ها را در عمل و نه در حرف و شعارهای فریبنده بردارند، ایران به تعهدات برجامی برمی گردد و در غیر این صورت هیچ گونه اقدامی از سوی دولت ایران نباید صورت گیرد و طبق فرمایش مقام معظم رهبری این سیاست قطعی جمهوری اسلامی و مورد اتفاق مسئولان کشور هم هست و از این سیاست بر نخواهیم گشت.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه تنش های داخلی و خارجی در آمریکا بحران کرونا، عدم مدیریت شرایط به وجود آمده حاصل از این بیماری و اخراج فضاحت بار ترامپ از کاخ سفید، همه حکایت از شکست این قدرت پوشالی در جهان دارد، تصریح کرد: صحبت از دوران پسا آمریکا نشان دهنده قدرت پوشالی و پوسیده آمریکا است.

وی افزود: مقام معظم رهبری بارها اعلام کردند “آمریکا هم مثل شوروی در شرف اضمحلال است و این یک واقعیت انکارناپذیری است”؛ چنانچه که یاوه‌گویی‌های اخیر رژیم صهیونیستی نیز ناشی از ترس و اضطراب از واقعیت افول آمریکا در محیط بین المللی و داخلی است. همچنین اعترافات گذشته اسرائیل، پشتیبان و حامی همیشگی امریکا مبنی بر اینکه قدرت آمریکا رو به افول است، بیانگر درست از آب در آمدن پیش بینی رهبر معظم انقلاب دارد.

وی گفت: به فرموده امام خامنه ای برجام، سیاه نمایی و خسارت محض بود، لذا ایران نیازی به اجرای برجام ندارد چراکه ملت ما از تحریم های چندساله در جهت فرصت سازی،  توانمند سازی و خودکفایی استفاده کرده و با اجرای منویات رهبری و اقتصاد مقاومتی مشتی محکم بر دهان استکبار زده است.

این فعال سیاسی بیان کرد: جمهوری اسلامی در این چهل و دو سال پیروزی انقلاب اسلامی دریافته است که کوتاه آمدن و عقب نشینی در برابر دشمن غدار، آن را جسورتر می کند زیرا طبیعت متجاوز خواسته های مضاعف است و تا تعطیلی کامل توانمندی های کشور ما دست بر نمی دارد، لذا ملت با بصیرت ایران اسلامی فهمیده‌ که راه‌حل مشکلات، مذاکره و رابطه با شیطان بزرگ آمریکا نیست بلکه راهگشای مشکلات، ادامه مقاومت است. پس نباید به این دشمن هزار رنگ و خائن اعتماد کرد.

وی با تاکید بر اینکه خطای محاسباتی آمریکا در قبال ایران ادامه دارد و همچنان درک و شناخت صحیحی از ملت ایران ندارند، ادامه داد: آمریکای جنایتکار یک الگوی شکست‌خورده از مکاتب بشری برای اداره جامعه است و در تمام این سال ها در فکر ضربه زدن، توطئه و ایجاد نا امنی در کشور ما بوده و از هیچ خیانتی نیز دریغ نکرده است، اما جمهوری اسلامی ایران به لطف خداوند سربلند ایستاده، لذا چشم انتظاری برخی مسئولان به وعده‌های سرخرمن خارجی ها و بیگانگان با فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب هم خوانی ندارد و به فرموده ایشان “با نشستن و تماشا کردن هیچ کاری پیش نمی‌رود”.

وی افزود: بنابراین باید مسئولان با حضور خستگی ناپذیر در میدان کار و عمل، مولفه های قدرت ملی را افزایش دهند و موجبات سرافرازی ایران اسلامی را همچون ۴۲ سال گذشته، فراهم آورند و آنها را نیز حفظ کنند.

مقدم یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند: «یکی از اشتباه‌های بزرگ این است که مرعوب قدرت دشمن شویم و یا در امور سیاسی و اقتصادی به دشمن امید ببندیم». آمریکا فکر می کند هر چه بیشتر از اهرم فشار علیه ملت ایران استفاده کند و تحریم های بیشتری اعمال کند زودتر به اهدافش می رسد و در نتیجه ملت ایران کوتاه خواهند آمد، اما این شیطان بزرگ نمی داند که ترفندهای آنان نخ نما شده زیرا طی سال ها دشمنی، ملت ایران آبدیده شده و به برکت خون شهدا و رهبری امام خمینی (ره) و امام خامنه ای، جمهوری اسلامی در طول ۴۲ سال گذشته دائما در حال تولید قدرت و افزایش اقتدار ملی بوده است و از هیچ گونه اقدام دشمنان خوف به خود راه نداده است، چراکه مجهز به ابزار ها و سلاح های پیشرفته جهت رویارویی با آنها شده، بنابراین مرعوب قدرت پوشالی دشمن شدن، سیاستی شکست خورده و  ذلیلانه است.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان با تاکید بر اینکه عبور از بسیاری از مشکلات و تحریم های گذشته با هماهنگی و اتحاد بوده، خاطر نشان کرد: متاسفانه هر کجا که  به دستورات و رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه نشده و یا جدی گرفته نشده و عملی نشده اند، شاهد عقب ماندگی های کشور و پیشروی دشمن بوده ایم، لذا مسئولان و دست اندرکاران مملکت باید به فرمایشات این حکیم فرزانه و سکاندار مجرب انقلاب اسلامی توجه کامل داشته و آنها را عملی کنند تا کشور گلستان و چشم طمع دشمنان نیز کور شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها