تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - 16:27
210 بازدید
کد خبر : 191947

مسئولان قبل از آغاز بحران به شهرخودرو کمک کنند

مسئولان قبل از آغاز بحران به شهرخودرو کمک کنند

ایسنا/خراسان رضوی یک پیشکسوت فوتبال خراسان رضوی گفت: نقش مسئولین زمانی اهمیت می یابد که شرایط بحرانی باشد، زیرا وقتی تمام مسائل در سر جای خود قرار دارد که نیازی به حضور و ورود مدیران نیست. سعید جوشش در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت شهرخودرو مشهد در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: یک مربی در

مسئولان قبل از آغاز بحران به شهرخودرو کمک کنند

ایسنا/خراسان رضوی یک پیشکسوت فوتبال خراسان رضوی گفت: نقش مسئولین زمانی اهمیت می یابد که شرایط بحرانی باشد، زیرا وقتی تمام مسائل در سر جای خود قرار دارد که نیازی به حضور و ورود مدیران نیست.

سعید جوشش در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت شهرخودرو مشهد در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: یک مربی در نخستین تجربه خود، فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه می کند. از ابتدای فصل نگران شهرخودرو بودم، اما از منظر فنی در حال حاضر شهرخودرو به ثباتی نسبی در جدول دست یافته است. فوتبال همین است؛ در برخی موارد شرایط به گونه‌ای رقم می‌خورد که نتیجه هم در کنار آن حاصل می‌شود.

وی افزود: حواشی به وجود آمده در سطح مدیریتی باشگاه شهرخودرو نگرانی‌هایی برای این تیم به وجود آورده است. آرامش نخستین چیزی است که باید در اختیار یک تیم ورزشی قرار گیرد تا برنامه‌های کادرفنی به خوبی در زمین پیاده شود. مسائلی که در هفته گذشته به وجود آمده در شکست اخیر هم بی‌تاثیر نبوده است.

پیشکسوت فوتبال خراسان رضوی گفت: شهرخودرو یا پدیده سابق در زمان ثبات اقتصادی خود، در کورس قهرمانی حضور داشت و به آسیا نیز صعود کرد، اما وقتی ثبات در مجموعه اقتصادی باشگاه از بین رفت و حواشی پیرامون آن افزایش یافت، شاهد تاثیرات آن در نتایج تیم بودیم. البته این موضوع فقط مختص شهرخودرو نیست و برای تمام باشگاه‌های دنیا می‌تواند رخ دهد.

وی گفت: با توجه به شرایط موجود، احتمال جدایی کادرفنی شهرخودرو و بازیکنانی نظیر امین قاسمی‌نژاد، فرشاد فرجی و اکبر صادقی وجود دارد. تیمی که دچار مشکلات می‌شود، چنین تبعاتی نیز در ادامه برای آن وجود خواهد داشت. اعضای کادرفنی دلسرد می‌شوند و دیگر دل به کار نمی‌دهند. بازیکن حرفه‌ای هم به دنبال تامین آینده خودش است و دیگر حس‌ می‌کند جایی در باشگاهی با چنین مشکلاتی ندارد.

جوشش با اشاره به اینکه مسئولین استانی برای حفظ سهمیه خراسان در لیگ برتر باید در حد توان خود کمک کنند، تاکید کرد: مسئولین زمانی که نیاز به کمک و حمایت باشد باید ورود کنند. البته صحبت‌های حمیداوی را هم شنیده‌ام که گفته بود اگر در استانی دیگر سرمایه‌گذاری می‌کردم، برخوردهای متفاوتی با من انجام می‌شد. شخص فرهاد حمیدوای ممکن است در آینده جای دیگری سرمایه‌گذاری کند و در این استان حضور نداشته باشد، اما در نهایت چیزی که باقی می‌ماند سهمیه خراسان در لیگ برتر فوتبال است.

وی ادامه داد: به دلیل تفاوت میان سیاست‌های حمیداوی با سیاست مدیران استان، مدیران ما نباید خود را کنار بکشند. مسئولان باید درایت داشته و آینده را پیش‌بینی کنند. دود خصومت میان مدیران شهر و استان با حمیداوی، فقط در چشم ورزش خراسان می رود.

پیشکسوت فوتبال خراسان رضوی اضافه کرد: مسئولین در واقع زمانی نقش پیدا می‌کنند که شرایط بحرانی باشد. وقتی تمام مسائل سر جای خود قرار دارد که نیازی به حضور و ورود مدیران نیست. اگر به این مشکلات رسیدگی نشود روز به روز بزرگ‌تر خواهند شد و می‌تواند تبعات جبران‌ناپذیری داشته باشد.

جوشش در خصوص پیش‌بینی خود از ادامه روند شهرخودرو در لیگ برتر عنوان کرد: متاسفانه مشهدی‌ها با این شرایط آشنا هستند و همیشه دست و پای ما برای از دست رفتن سهمیه لیگ برتری خراسان لرزیده است. با توجه به شرایط موجود اگر مسئولین استان آینده‌نگر نباشند، هر کاری پس از ورود شهرخودرو به بحران، نوشدارو پس از مرگ سهراب خواهد شد. میان مدیران فوتبال و باشگاه باید ارتباط ایجاد شود. اگر مسئولین صداقت داشته و به اهمیت وجود این تیم در لیگ برتر واقف باشند، قطعا پای کار خواهند آمد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها