تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 17:12
133 بازدید
کد خبر : 184254

مسابقه ارائه علمی در سه دقیقه

مسابقه ارائه علمی در سه دقیقه

انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک و هوافضا دانشگاه حکیم سبزواری همزمان با ششمین همایش دانشگاه تکنولوژی و توسعه ملی، مسابقه ارائه علمی در سه دقیقه را برگزار می کند. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این مسابقه در دو بخش ارائه علمی ویژه دانشجویان دوره کارشناسی و ارائه پایان‌نامه ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در

مسابقه ارائه علمی در سه دقیقه

انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک و هوافضا دانشگاه حکیم سبزواری همزمان با ششمین همایش دانشگاه تکنولوژی و توسعه ملی، مسابقه ارائه علمی در سه دقیقه را برگزار می کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این مسابقه در دو بخش ارائه علمی ویژه دانشجویان دوره کارشناسی و ارائه پایان‌نامه ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در روزهای پنجم و ششم اسفند به صورت مجازی برگزار می‌شود.

علم مواد، طراحی و ساخت، انرژی‌های نو، بهینه‌سازی مصرف انرژی، نانوتکنولوژی، معرفی نرم‌افزار، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، آی‌تی، پلیمرهای زیست تخریب‌پذیر، پرینترهای سه بعدی و کاتالیست هوشمند تعدادی از محورهای پیشنهادی ارائه‌های علمی است.


علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه تا ۲۵ بهمن فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شناسه @hakim_۳min پیام دهند یا با شماره تلفن ۴۴۰۱۲۷۹۵_۰۵۱ تماس بگیرند.
انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها