تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 17:46
177 بازدید
کد خبر : 188084

مشکلات اتلتیکومادرید بیشتر شد

مشکلات اتلتیکومادرید بیشتر شد

دو بازیکن دیگر اتلتیکومادرید به ویروس کرونا مبتلا شدند. به گزارش ایسنا و به نقل از آس، باشگاه اتلتیکومادرید پیش از دیدار برابر سلتاویگو اعلام کرد لمار و اررا به ویروس کرونا مبتلا شده اند. بر این اساس مشکلات دیگو پابلو سیمئونه بیشتر شد. سرمربی آرژانتینی به همین خاطر ماریو سوریانو و کاسترو را برای

مشکلات اتلتیکومادرید بیشتر شد

دو بازیکن دیگر اتلتیکومادرید به ویروس کرونا مبتلا شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، باشگاه اتلتیکومادرید پیش از دیدار برابر سلتاویگو اعلام کرد لمار و اررا به ویروس کرونا مبتلا شده اند. بر این اساس مشکلات دیگو پابلو سیمئونه بیشتر شد. سرمربی آرژانتینی به همین خاطر ماریو سوریانو و کاسترو را برای دیدار امشب (دوشنبه) فراخواند.

اتلتیکو بیشترین آسیب را از ویروس کرونا دیده است. پیش از لمار و اررا، در ۱۰ روز گذشته موسی دمبله، ژائو فلیکس، ارموسو و یانیک کاراسکو به کووید ۱۹ مبتلا شده بودند. از زمان همه گیری کورئا، ورسالیکو، کاستا، خیمنس، سوارس، لودی، توریرا و سیمئونه به این ویروس مبتلا شدند.

با وجود این سختی ها، اتلتیکو فصل بزرگی داشته است به خصوص در لالیگا که صدرنشین است و اختلاف زیادی با دیگر تیم ها دارد. همچنین این تیم برای گلزنی به کمترین شوت نیاز داشته است (۵.۴ ضربه). در لیگ های بزرگ اروپایی تنها بایرن مونیخ آمار بهتری داشته است (۵.۴).

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها