تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 17:19
199 بازدید
کد خبر : 185092

مشکلی بابت تامین گندم در زنجان نداریم

مشکلی بابت تامین گندم در زنجان نداریم

ایسنا/زنجان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: حمل ‌۵۰ هزار تن گندم وارداتی آغاز شده است. ولی‌الله زمانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تنظیم میزان ذخایر راهبردی کالاهای استراتژیک استان، اظهارکرد: اقدامات لازم برای تامین به موقع گندم مورد نیاز در ماه آتی با توجه به ظرفیت‌های موجود استان، با انعقاد قرارداد

مشکلی بابت تامین گندم در زنجان نداریم

ایسنا/زنجان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: حمل ‌۵۰ هزار تن گندم وارداتی آغاز شده است.

ولی‌الله زمانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تنظیم میزان ذخایر راهبردی کالاهای استراتژیک استان، اظهارکرد: اقدامات لازم برای تامین به موقع گندم مورد نیاز در ماه آتی با توجه به ظرفیت‌های موجود استان، با انعقاد قرارداد با شرکت‌های حمل ونقل ذی‌صلاح مبنی برحمل ۵۰ هزار تن گندم از بنادر جنوبی انجام شده است.

وی با اشاره به ذخیره‌سازی و توزیع یک هزار تن شکر تنظیم بازار به منظور ایجاد تعادل‌ و رفع نیاز خانوار، زنبورداران، صنف‌ و صنعت، تصریح کرد: تامین نیازهای مصرفی استان به‌خصوص گندم، مسئله مهمی است، از اینرو نگهداری برحسب نیاز در مراکز ذخیره‌ای اداره‌کل غله ‌و ‌خدمات‌ بازرگانی برای استحصال آرد انجام شده و در موعد نیاز به کارخانجات آردسازی و در نهایت به واحدهای خبازی تحویل داده‌ می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: مشکلی بابت بارگیری محوله مذکور به مقصد زنجان که به هدف تامین نان مردم است، نداریم و در حال حاضر ذخیره‌سازی به اندازه کافی انجام شده و موجودی در سطح استان مطلوب است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها