تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 دی 1400 - 18:37
185 بازدید
کد خبر : 181367

مشکل تاخیر در تردد کامیونهای تراتزیتی از مرز بازرگان رفع شد

مشکل تاخیر در تردد کامیونهای تراتزیتی از مرز بازرگان رفع شد

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ماکو گفت: با تمهیدات اتخاذ شده ، ورود کامیون های ترانزیتی به کشور در حال عادی شدن و بازگشت به روال گذشته است. علی محمدی ایروانلو در گفت و گو با ایسنا با اشاره به مشکلات بوجود آمده در ورود کامیون های ترانزیتی از مرز ، با حضور در مرز بازرگان گفت : برودت

مشکل تاخیر در تردد کامیونهای تراتزیتی از مرز بازرگان رفع شد

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ماکو گفت: با تمهیدات اتخاذ شده ، ورود کامیون های ترانزیتی به کشور در حال عادی شدن و بازگشت به روال گذشته است.

علی محمدی ایروانلو در گفت و گو با ایسنا با اشاره به مشکلات بوجود آمده در ورود کامیون های ترانزیتی از مرز ، با حضور در مرز بازرگان گفت : برودت هوا و یخبندان راههای منتهی به گمرک گوربلاغ ،تردد خارج از صف کامیون های یخچالی و بومی استان آغری ، تسریع در خروج کشنده های مدل ۲۰۱۸ خریداری شده توسط وارد کنندگان ایرانی که باید تا قبل از آغاز سال نو میلادی وارد کشور شده و قبض انبار شوند ، از جمله دلایل بروز مشکل و تاخیر در ورود کامیون های ترانزیتی به کشور است .

وی با بیان اینکه در حال حاضر برای خروج کامیونهای ترانزیتی از مرز هیچ مشکلی نداریم، افزود : از روز گذشته و با اتخاذ تمهیدات لازم شرایط در حال بازگشت به حالت عادی و روال گذشته است ، بطوری که برابر آمار دیروز ۴۸۲ کامیون وارد کشور شده اند و با بهتر شده شرایط این آمار روزبه روز افزایش خواهد یافت.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها