تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 11:31
170 بازدید
کد خبر : 187626

معطر شدن صحن شورای شیراز به عطر پیکر شهدا

معطر شدن صحن شورای شیراز به عطر پیکر شهدا

ایسنا/فارس در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و دومین سالگرد شهادت سردار دلها، صحن شورای اسلامی شهر شیراز به حضور پیکر مطهر شهید ۱۷ ساله تازه شناسایی شده دوران دفاع مقدس، معطر و مزین شد. همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سالروز شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش، جلسه صحن

معطر شدن صحن شورای شیراز به عطر پیکر شهدا

ایسنا/فارس در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و دومین سالگرد شهادت سردار دلها، صحن شورای اسلامی شهر شیراز به حضور پیکر مطهر شهید ۱۷ ساله تازه شناسایی شده دوران دفاع مقدس، معطر و مزین شد.

همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سالروز شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش، جلسه صحن علنی شورای شهر شیراز امروز، ۱۲ دی‌ماه میزبان پیکر مطهر بسیجی شهید حبیب‌الله حقیقی از شهدای دفاع مقدس بود.

مهدی طاهری، رئیس شورای شهر شیراز در حاشیه این برنامه گفت: پیکر مطهر شهید دوران دفاع مقدس شهید حبیب‌الله حقیقی که پس از ۳۹ سال به تازگی در تفحص، شناسایی شده بود، ظهر امروز در صحن شورای شهر شیراز مورد استقبال اعضا، کارکنان و اصحاب رسانه قرار گرفت.

او افزود: خادمان مردم شریف شیراز در این میزبانی، با آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس بیعت کردند و با آن‌ها برای خدمت به مردم پیمان بستند.

بنا بر این گزارش، بسیجی شهید حبیب الله حقیقی ۱۸ ساله فرزند مرتضی  در تاریخ ۱ فروردین ماه ۱۳۴۴ در شهرستان قیر و کارزین چشم به جهان گشود و در تاریخ ۱ خرداد ۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس و در منطقه خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر این شهید والامقام که پس از ۳۹ سال به تازگی و پس از تفحص، شناسایی شده است، بعد از برگزاری آئین‌های تشییع و وداع در نقاط مختلف شیراز، برای خاکسپاری راهی زادگاهش، مبارک آباد از توابع شهرستان قیروکارزین خواهد شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها