تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 18:27
141 بازدید
کد خبر : 183496

مقصودلو: پیست‌ کارتینگ استاندارد در استان‌ها ایجاد می‌شود

مقصودلو: پیست‌ کارتینگ استاندارد در استان‌ها ایجاد می‌شود

ایسنا/گلستان سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: به دنبال ایجاد پیست‌ کارتینگ استاندارد در استان‌ها هستیم تا احتمال آسیب‌دیدگی ورزشکاران علاقه‌مند به این رشته را به حداقل برسانیم. محمدرضا مقصودلو در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با به‌کارگیری موتورسیکلت‌های در اموال تملیکی، در راستای همگانی کردن رشته

مقصودلو: پیست‌ کارتینگ استاندارد در استان‌ها ایجاد می‌شود

ایسنا/گلستان سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: به دنبال ایجاد پیست‌ کارتینگ استاندارد در استان‌ها هستیم تا احتمال آسیب‌دیدگی ورزشکاران علاقه‌مند به این رشته را به حداقل برسانیم.

محمدرضا مقصودلو در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با به‌کارگیری موتورسیکلت‌های در اموال تملیکی، در راستای همگانی کردن رشته موتورسواری در سطح کشور اقدام خواهد شد. این موتورسیکلت‌ها به‌منظور آموزش علاقه‌مندان در پیست‌ها، به تملک هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان‌ها در خواهد آمد.

وی افزود: فرایند تملک ۱۳۱ دستگاه موتورسیکلت در استان کرمانشاه در حال انجام است و در استان‌های دیگر هم این موضوع در حال پیگیری است.

مقصودلو با اشاره به اینکه خانواده موتورسواری و اتومبیلرانی مظلوم است، افزود: ورزشکاران در این رشته برای شرکت در مسابقات ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان هزینه می‌کنند و نیاز است که از این قشر حمایت شود. البته طرحی برای ساماندهی و حمایت از موتورهای بالای ۲۵۰ سی‌سی و کراس در حال تهیه است تا ورزشکاران بدون دغدغه در مسابقات حاضر شوند.

وی با اشاره به اینکه بعد از چندین سال، مسئول کمیته کارتینگ در فدراسیون انتخاب شد، خاطرنشان کرد: پیست‌های کارتینگ استاندارد در استان‌ها ایجاد خواهد شد.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی تصریح کرد: هماهنگی‌هایی با وزارت صمت برای تأمین لوازم‌یدکی موتورسیکلت و خودرو با قیمت ارزان‌تر برای ورزشکاران در حال انجام است.

مقصودلو در پاسخ به پرسشی در خصوص حضورش در انتخابات این فدراسیون، گفت: در حال حاضر وظیفه سرپرستی فدراسیون به ما محول شده و امیدواریم بتوانیم خودمان را برای برگزاری مجمع عمومی و انتخاباتی آماده کنیم.

به گزارش ایسنا، «مرتضی عباسی» با رای مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان گلستان، به مدت چهار سال رئیس این هیئت ورزشی شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها