تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 17:38
187 بازدید
کد خبر : 182496

مهارت آموزی به بیش از ۲۱ هزار البرزی

مهارت آموزی به بیش از ۲۱ هزار البرزی

ایسنا/البرز مدیر کل فنی وحرفه ای البرز گفت: تا پایان آذرماه، ۲۱ هزار نفر در استان از آموزش‌های مهارتی بهره مند شده‌اند. به گزارش ایسنا، بهزاد غفاری اظهار کرد: طی این مدت ۲۱هزار و ۱۸۱ نفر دوره معادل ۴میلیون و ۲۱هزار و ۶۲۲ نفر ساعت از  آموزش‌های مهارتی در البرز بهره مند شده‌اند. وی افزود: ۱۰هزار و

مهارت آموزی به بیش از ۲۱ هزار البرزی 

ایسنا/البرز مدیر کل فنی وحرفه ای البرز گفت: تا پایان آذرماه، ۲۱ هزار نفر در استان از آموزش‌های مهارتی بهره مند شده‌اند.

به گزارش ایسنا، بهزاد غفاری اظهار کرد: طی این مدت ۲۱هزار و ۱۸۱ نفر دوره معادل ۴میلیون و ۲۱هزار و ۶۲۲ نفر ساعت از  آموزش‌های مهارتی در البرز بهره مند شده‌اند.

وی افزود: ۱۰هزار و ۹۶۲ نفر دوره معادل ۱میلیون و ۴۴۹هزار و ۲۶۲ نفر ساعت در بخش دولتی و ۱۰هزار و ۲۱۹نفر دوره معادل ۲میلیون و ۵۷۲ هزار و ۳۶۰نفر ساعت در بخش آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه ای تحت نظارت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز، آموزش‌های مهارتی به مهارت جویان ارائه شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز اظهار کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در بخش‌های مختلفی از جمله پادگان، زندان، حاشیه نشینی شهرها، محیط کار واقعی، ثابت شهری، روستایی، عشایری، دانشگاه، اصناف، مراکز درمانی تحت پوشش بهزیستی، جوار کارگاهی و… در چهار حوزه خدمات، صنعت، کشاورزی و فرهنگ و هنر صورت می‌گیرد.

این مسئول با اعلام این که گسترش آموزش‌های مهارت محور از سیاست‌های اصلی و مهم سرمایه گذاری آموزشی است، خاطرنشان کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تلفیقی از علم، فن و هنر بوده و نقش مهمی در تأمین نیروی انسانی کارآمد ایفا می کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز رویکرد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را ارائه آموزش‌های مهارتی بر اساس نیاز بازار کار عنوان و تصریح کرد: هدف از این آموزش‌ها، افزایش توانایی های دانش، مهارت و قدرت درک افراد و انجام مطلوبتر کار در حوزه وظایف شغلی است و این سازمان نقش بسزایی در کاهش میزان بیکاری ایفا نماید.

وی گفت: در حال حاضر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز با ۸مرکز آموزش دولتی و ۳۸۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در راستای توانمندسازی جوانان و مهارت جویان استان فعالیت می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها