تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 17:05
121 بازدید
کد خبر : 182229

مهلت ارسال آثار به پویش تولید محتوا با عنوان «فضای مجازی و خانواده» تمدید شد

مهلت ارسال آثار به پویش تولید محتوا با عنوان «فضای مجازی و خانواده» تمدید شد

ایسنا/خراسان شمالی معاون فرهنگی و امور رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: مهلت ارسال آثار به پویش تولید محتوا با عنوان «فضای مجازی و خانواده» که پیش از این تا ۲۴ بهمن ماه اعلام شده بود، تا ۱۵ اسفندماه سال جاری تمدید شد. رضا رضایی  اظهارکرد: با توجه به استقبال و

مهلت ارسال آثار به پویش تولید محتوا با عنوان «فضای مجازی و خانواده» تمدید شد

ایسنا/خراسان شمالی معاون فرهنگی و امور رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: مهلت ارسال آثار به پویش تولید محتوا با عنوان «فضای مجازی و خانواده» که پیش از این تا ۲۴ بهمن ماه اعلام شده بود، تا ۱۵ اسفندماه سال جاری تمدید شد.

رضا رضایی  اظهارکرد: با توجه به استقبال و درخواست علاقه مندان برای تمدید مهلت ارسال آثار به پویش تولید محتوا که پیش از این تا ۲۴ بهمن ماه اعلام شده بود، این فرصت تا ۱۵ اسفندماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی؛ وی بیان کرد: پویش تولید محتوا در فضای مجازی با عنوان «فضای مجازی و خانواده» در چهار محور «شبکه های اجتماعی و خانواده»، «آموزش مجازی و خانواده»، «سبک زندگی و خانواده» و «کرونا و خانواده» و در قالب های رسانه ای صوت (پادکست)، تصویر (عکس، کاریکاتور، اینفوگراف، پوستر، کلیپ و نماهنگ) و متن نوشت برگزار می شود.

وی تأکید کرد: علاقه مندان برای شرکت در این پویش تا ۱۵ اسفندماه سال جاری فرصت دارند نسبت به بارگذاری آثار خود در شبکه های اجتماعی به نشانی Majazi_ khanevade_nkh اقدام و یا جهت دریافت اطلاعات بیشتر به تارنمای پویش به آدرس https://khsh.farhang.gov.ir/ مراجعه کنند.

رضایی با بیان اینکه به ۹ اثر برتر جوایز نفیسی اهدا می شود، افزود: به سه رتبه برتر ۱۵ میلیون ریال هدیه نقدی، سه رتبه دوم ۱۰ میلیون ریال هدیه نقدی و سه رتبه سوم ۵ میلیون ریال هدیه نقدی تقدیم می شود ضمن اینکه به همه برگزیدگان تندیس جشنواره و  لوح تقدیر هم اهدا می شود.

گفتنی است؛ اختتامیه این پویش اواخر اسفندماه و البته نحوه برگزاری آن با توجه به وضعیت شیوع کرونا، با تصمیم گیری دبیرخانه پویش برگزار می شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها