تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 دی 1400 - 17:17
163 بازدید
کد خبر : 186303

مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی بازگرداندن استقلال سیاسی مردم ایران بود

مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی بازگرداندن استقلال سیاسی مردم ایران بود

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: خط قرمز مردم و مسئولین مبارزه با فساد است. حجت الاسلام سید سلمان ذاکر در گفت وگو با ایسنا افزود: خط قرمز مردم و مسئولین مبارزه با فساد است و هرکسی با هرمقامی از خط امام و شهدا و ولایت خارج شود جایگاهی در نظام جمهوری

مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی بازگرداندن استقلال سیاسی مردم ایران بود

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: خط قرمز مردم و مسئولین مبارزه با فساد است.

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر در گفت وگو با ایسنا افزود: خط قرمز مردم و مسئولین مبارزه با فساد است و هرکسی با هرمقامی از خط امام و شهدا و ولایت خارج شود جایگاهی در نظام جمهوری اسلامی ایران ندارد.
وی با اشاره به اینکه در ۴۲ سال انقلاب اسلامی شاهد نقاط قوت بسیاری در نظام اسلامی بودیم، تصریح کرد: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی برگرداندن استقلال سیاسی به مردم و ایران بود چرا که در زمان طاغوت ملت و دولت ذلیل و وابسته به سلطه استکبار بود.
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: ایران اسلامی در این ۴۲ سال به استقلال اقتصادی دست یافته هرچند ضعف های هم وجود دارد ولی اتحادی که بین مردم و مسئولین وجود دارد ضعف ها را برطرف خواهد کرد.
حجت الاسلام ذاکر با تاکید بر اینکه توان نظامی و موشکی ایران لرزه به اندام دشمن انداخته است، اظهار کرد: مجلس و دولت در تلاش است با دور زدن تحریم ها و رفع آنها ، اتکا به اقتصاد مقاومتی و اطاعت از رهبری، مشکلات معیشتی، مسکن، اشتغال وازدواج جوانان را حل کنند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی یاد آور شد: وظیفه فعلی مسیولین در ۴۲ سالگرد انقلاب اسلامی حفظ اتحاد و وحدت، مقابله با استکبار جهانی و حرکت در مسیر امام و شهدا و ولایت فقیه است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها