تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 17:06
150 بازدید
کد خبر : 187799

نباید به بهانه مبارزه با قاچاق موجب نارضایتی شهروندان شویم

نباید به بهانه مبارزه با قاچاق موجب نارضایتی شهروندان شویم

ایسنا/هرمزگان عضو مجمع نمایندگان هرمزگان گفت: نباید به بهانه مبارزه با قاچاق سبب نارضایتی عموم شهروندان شویم و موجب اختلال در روند عادی خدمت رسانی به شهروندان شویم. احمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه باید روند سوختگیری اتوبوس ها، مینی بوس ها، کامیون ها و ماشین های سنگین در جایگاه سوخت واقع

نباید به بهانه مبارزه با قاچاق موجب نارضایتی شهروندان شویم

ایسنا/هرمزگان عضو مجمع نمایندگان هرمزگان گفت: نباید به بهانه مبارزه با قاچاق سبب نارضایتی عموم شهروندان شویم و موجب اختلال در روند عادی خدمت رسانی به شهروندان شویم.

احمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه باید روند سوختگیری اتوبوس ها، مینی بوس ها، کامیون ها و ماشین های سنگین در جایگاه سوخت واقع در بلوار راه آهن بندرعباس اصلاح شود، افزود: متأسفانه در وضعیت فعلی موجبات نارضایتی و اعتراض مردم و رانندگان را رقم زده ایم به گونه ای که شاهد صف های طولانی و ازدحام و بسته شدن خیابان های اصلی هستیم.

وی با اشاره به اینکه نباید به بهانه مبارزه با اندک افراد سواستفاده گر سبب نارضایتی عموم شهروندان شویم، عنوان کرد: باید بحث نظارت و کنترل را به شیوه دیگری اعمال کنیم که کمترین آسیب را برای شهروندان داشته باشد.

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بازدیدی که از این جایگاه سوخت داشتم نارضایتی تمامی رانندگان مشهود بود، اضافه کرد: در این خصوص صحبتی با استاندار هرمزگان، مدیر شرکت پخش و پالایش فرآورده های نفتی و بدیر کمیسیون مبارزه با قاچاق استان هرمزگان انجام دادم و امیدوارم هرچه زودتر این موضوع برطرف شود.

مرادی در پایان با اشاره به اینکه این وسایل نقلیه نیز در جابجایی کارکنان صنایع غرب و شرکت ها و ادارات و نیازهای اولیه مردم نقش اساسی دارند و اختلال در سوختگیری آن ها سبب ایجاد مشکل در خدمت‌رسانی خواهد شد، گفت: باید شیوه و راهکاری را در نظر گرفت که شاهد کمترین آسیب و تلف شدن وقت برای رانندگان داشته باشد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها